#1 Skrevet Mars 20, 2006 Har myst litt på ASA AR1 black Noen som hvet ca pris? *18" Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2006 Dekkbaronen har værtfall http://www.sharif.no/dekkbaronen.asp Ta en telefon til de og du får pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2006 Han er hovedimportør ja, kun han det går an å handle av når det gjelder ASA her i landet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 meiner sharif ikkje tar inn asa ar1 black. men dubmeister i england har men bare i 17" og 19". ein her på forumet som har bestillt der ifra og var fornøyd med servicen. har sjølv planer å ha dessa felgane på mitt prosjekt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 20, 2006 Har myst litt på ASA AR1 black Noen som hvet ca pris? *18" Mvh Ta å ring til Dekkbaron1 i Fremmerholen eller ring til Ålesund Dekk og Felg i Myrabakken. Vet iallfall at Dekkbaron1 skaffer ASA...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 31, 2006 Faen! har snakke med folka hos shariff om Asa AR1 Black før og det var bare å kjøpe for 9500,- i 8x18 med dekk.. Ringte igjen i dag og da var det plutselig heeeelt umulig å få tak i ASA Ar1 Black.. de mente til og med at de ikke finnes i Black... : bh : Får jeg ikke den felgen, så blir det rustne 13" stålfelger i sommer heller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2006 På din kant vet jeg ikke, men E-18 Motorsenter har i alle fall ASA... http://www.motorsenter.no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2006 de har ikke asa: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2006 jan: har ikke du en kompis i statene da? han kan jo sende deg et sett med de felga, var ikke værst pris på de heller ifra statene når jeg sjekke de ifjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 31, 2006 Kjøpte mine ASA AR1 black fra dubmeister.co.uk, anbefales på det sterkeste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2006 Noe nytt om disse felga? Noen i Norge som skaffer nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 22, 2006 Noe nytt om disse felga? Noen i Norge som skaffer nå? Hør på dekkspectrum.no i tr.heim hørtes ut som de kunne skaffe i det minste...Men de har jo en annen type felg som er lik da (rs-gt)husker ikke produsent . Får av den sorten til uka til min bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 22, 2006 Hør på dekkspectrum.no i tr.heim hørtes ut som de kunne skaffe i det minste...Men de har jo en annen type felg som er lik da (rs-gt)husker ikke produsent . Får av den sorten til uka til min bil:) De RS-GT-felgene som han selger er replika av BBS sine. Men han skaffer bare i 8,5x19 og det blir for stort for meg, det er disse jeg har mest lyst på! Originale BBS koster jo skjorta.... Men skal ringe på han jeg og høre om han skaffer ASA felga! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 22, 2006 De RS-GT-felgene som han selger er replika av BBS sine. Men han skaffer bare i 8,5x19 og det blir for stort for meg, det er disse jeg har mest lyst på! Originale BBS koster jo skjorta.... Men skal ringe på han jeg og høre om han skaffer ASA felga! vet det er replika av bbs... har bestilt 8,5x19 og 9,5x19. var innom der på torsdag og da nevnte han at det var en kar som hadde bestilt asa ar-1 black men han hadde ikke fått de enda... Så en liten sjangs har du der:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 22, 2006 vet det er replika av bbs... har bestilt 8,5x19 og 9,5x19. var innom der på torsdag og da nevnte han at det var en kar som hadde bestilt asa ar-1 black men han hadde ikke fått de enda... Så en liten sjangs har du der:) De felga er sikkert råe i 8,5 og 9,5/19! Hvilken bil skal du ha de på da? Hadde de vært 8x19 så ville jeg slått til på de tror jeg! Skal ringe han på mandag og høre jeg, takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 22, 2006 De felga er sikkert råe i 8,5 og 9,5/19! Hvilken bil skal du ha de på da? Hadde de vært 8x19 så ville jeg slått til på de tror jeg! Skal ringe han på mandag og høre jeg, takk for tipset! bmw 523ia 2000mod:) (får for guds skyld at de går under hjulbuene bak med 50mm senk: rolleyes ,265/30-19 kan bli trangt det) får håpe bilen endrer kjøpegruppe sånn at jeg får kjøpe meg vag igjen:) lykke til med felgjakta:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...