#1 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg har trøbbel med at det er kun vindu på førerdør som er programert(ett lite trykk på ned knapp og vindu går helt ned) funker kun på ned funksjon. Noen her som kjenner dette problem??? Hadde en 91 mod vectra en gang(stakkars meg) på den måtte jeg holde opp knapp inne ca 3sek så var vindus heiser programmert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2006 Kjør vindu ned trykk 2ganger på ned knappen kjør vindu opp trykk 2ganger på opp knappen Funker i alle fall på nyere VW/Audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Kjør vindu nedtrykk 2ganger på ned knappen kjør vindu opp trykk 2ganger på opp knappen Funker i alle fall på nyere VW/Audi. og da skjer hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2006 Kjør vindu nedtrykk 2ganger på ned knappen kjør vindu opp trykk 2ganger på opp knappen Funker i alle fall på nyere VW/Audi. Funka ikke hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 På tt må man kjøre det ned slippe knappen.trykk så ned og holde 5 sek. kjør opp slipp og trykk 5 sek. Vet ikke om det funger på din men går jo an å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2006 På tt må man kjøre det ned slippe knappen.trykk så ned og holde 5 sek. kjør opp slipp og trykk 5 sek. Vet ikke om det funger på din men går jo an å prøve Funka ikke det heller: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2006 RS2 har "gamlesystemet" vindusheisstyring. Der er det som på typ44 (og muligens også C4) kun førervinduet som har automatikk (altså ett trykk for å åpne og lukke vindu). De andre må du nok desverre holde knappen inne for å kjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2006 på 90`n min kan man ikke trykke et trykk for å få vinduet helt opp, kun nedover det virker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2006 RS2 har "gamlesystemet" vindusheisstyring. Der er det som på typ44 (og muligens også C4) kun førervinduet som har automatikk (altså ett trykk for å åpne og lukke vindu). De andre må du nok desverre holde knappen inne for å kjøre Stemmer, slik er det på min C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2006 på 90`n min kan man ikke trykke et trykk for å få vinduet helt opp, kun nedover det virker.. Så da er alt i orden alikevel da:) FAEN: bh : Opel har hatt slikt siden 1989 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...