#1 Skrevet Mars 20, 2006 Da var jeg innom Shariff idag og fikk drømme felgene mine. Hva syns dere? Ble det kulere enn RS6 felgene eller var det dumt kjøpt? Og på vei hjem så man blå lys i speila Dyrere tur en anntatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 20, 2006 Jeg synes personlig RS6 hjula er tøffere,men.. Btw: Skal du selge de RS6 hjula,er det 5x112 boltsirkel på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 20, 2006 Hehe.. Det var 5x100 på de.. Men de solgt.. Og sitter på en tt nå.. veldig kul Men gjort er gjort.. De penge gikk rett i dass gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 20, 2006 BBS BH Faktisk.. Hea hea hea.. Trøtt gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 Ble flott det der da. BBS er aldri feil Var du nettopp ute og gassa? synes jeg så en lav svart a3 ved bispelokket når jeg var på vei hjem fra jobb for en time sida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 21, 2006 Hehe nei.. Kjørte a4en jeg.. Men gassa det gjorde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 21, 2006 Hehe nei.. Kjørte a4en jeg.. Men gassa det gjorde jeg Hvor mye fikk du? Og hvor mye hadde du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 21, 2006 Fikk ikke forenklet forelegg hadde maks 150-160 i 90 sone... gjennomsnitt 127 tror jeg.. Skulle få brev i posten.. Lappen beholdt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 21, 2006 Godt du beholdt lappen da hvertfall. Venter på brev jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 21, 2006 Æsj det er dritt det der... Noe anning hvor mye jeg får i bot..? Hvor fort kjørte du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 21, 2006 Hadde 125 på spiddo og 117 på gps i 100 sone. Sto ved side av veien med radar og "bærbar" fotoboks. Håper bare sikerhetsmarginen dems gjør at jeg kommer under 114km/t. Hvis jeg blir tatt for 117 kan jeg få bot fra 2800 til3600. Stinker å bare sitte å vente på ett brev du vet kommer men ikke vet hva inneholder: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 21, 2006 Dette ble helt KONGE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 21, 2006 Må bare si meg helt enig med Espen her. John - dette ble LEKKERT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 21, 2006 Har absolutt ingenting mot RS6 felgene, men dette ble sykt nydelig John!! Bare synd at onkel fikk lyst å hilse på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 21, 2006 Nydelige felger:) skal nok ha slike selv ..men de heter da virkelig bbs CH..ikke bh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 21, 2006 Lekkert. Mye penere enn RS6-felgene. Og ja.. De heter CH, men det er ikke så nøye. Slo deg med 1 km/t forresten. 128 i 90-sone kl.A her. Forelegg på 8500. Jippi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 21, 2006 Liker både RS6 og CH'ene, vet ærlig talt ikke helt hva jeg syns er penest.. men alltid gøy med forandring da! kanskje RS6 er mer sporty på en måte, mens CH er mer STIL... hm.. synd med bota da.. blir nok ikke helt billig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 21, 2006 synes iallefall at TT'en kledde rs6 felga godt.. Og BBS CH er aldri feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 21, 2006 Liker både RS6 og CH'ene, vet ærlig talt ikke helt hva jeg syns er penest.. men alltid gøy med forandring da!kanskje RS6 er mer sporty på en måte, mens CH er mer STIL... Rs6 felgen som clean 5 eiker er vel designmessig mer stil enn CH'ene som er mer racing. "Ulempen" med replika-felgene til Audi er at de har lett for å havne på annenhver bil og således ikke blir så spesielle lenger. Men fint design er det på de, og det er det på BBS Ch også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 21, 2006 Fikk ikke forenklet forelegg hadde maks 150-160 i 90 sone... gjennomsnitt 127 tror jeg.. Skulle få brev i posten.. Lappen beholdt jeg Trudde det var at man mistet lappen i 70-100 km/t sonen hvis man hadde 36 km/t over grensen jeg. Står værtfall det her... Bøter Ble bra med de nye BBS felgene! Kan jeg spørre om hva du betalte?! Nå må jo jeg gjøre noe med felgene mine da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 21, 2006 Trudde det var at man mistet lappen i 70-100 km/t sonen hvis man hadde 36 km/t over grensen jeg. Står værtfall det her... Bøter Ble bra med de nye BBS felgene! Kan jeg spørre om hva du betalte?! Nå må jo jeg gjøre noe med felgene mine da! Tror lista på dinside.no er feil, mener at du mister lappen i 131 km/t i 90 sona og 141 km/t i 100 sona, dvs 41 km/t over her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 21, 2006 Tror lista på dinside.no er feil, mener at du mister lappen i 131 km/t i 90 sona og 141 km/t i 100 sona, dvs 41 km/t over her. Lovhidden hmmm... miste lappen ved 41 kmt over grensen har ikke jeg hørt før, da skulle jo ikke satsene stanset ved 35 km/t... Sorry John, off topic dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 21, 2006 Tror lista på dinside.no er feil, mener at du mister lappen i 131 km/t i 90 sona og 141 km/t i 100 sona, dvs 41 km/t over her. Det var akkurat det politi sa til meg også.. Tror 35 er maks grense for å få forenklet forelegg.. I min tilfelle 126 hvis jeg ikke tar helt feil.. Det var det politi sa.. Men hvem vet.. JA JEG VET JEG SKREV FEIL!! Står også tidligere i tråden Takker for god respons.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 21, 2006 John, hvor mye ga du for felgene?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 21, 2006 Lekkert. Mye penere enn RS6-felgene. Og ja.. De heter CH, men det er ikke så nøye. Slo deg med 1 km/t forresten. 128 i 90-sone kl.A her. Forelegg på 8500. Jippi! Så jeg kan forvente meg ett forelegg på 8500 jeg også da? Hadde det ikke vært klasse a hadde de vel mistet lappen.. Betaler heller 20 tusen å gå uten lappen i 3 mnd.. Hvor mange prikker får man da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...