BBS CH Endelig på bilen :D

Anbefalte innlegg

Jeg fikk hvertfall 8000 for 86 i 60'n... De lager 60-soner på de utroligste steder her i Vestfold.... Så ikke noe skilt heller jeg da, men han insisterte nå på at det sto der... Viste seg faktisk å være opptil flere da jeg dro tilbake å sjekka... :P: bh :

On-Topic: Syns de felgene dine var helt råe. CH er en av de peneste felgene man kan sette på nyere Audi spør du meg. Er vel et par stk som har de på S4 Avant også, og det er også helt perfekt:) Gratulerer.

Og lykke til med brevet... : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter CH langt foran RS6 når det gjelder utseende. En av mine klare favorittfelger gjennom tidene. Tidløse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var jeg innom Shariff idag og fikk drømme felgene mine. :D

[ATTACH]36168[/ATTACH]

[ATTACH]36169[/ATTACH]

Hva syns dere? Ble det kulere enn RS6 felgene eller var det dumt kjøpt?

Og på vei hjem så man blå lys i speila : bh : Dyrere tur en anntatt :/

hvor mye kom det på hos Sharif, vurderer disse på min touran også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vanlige veier er det 36 over som er grensa for at lappen ryker. På motovei klasse A er det 41 over, som tilsier at man må kjøre i 131 i 90-sone for å miste den.

Om det er riktig eller ikke at jeg fikk 8500 i bot vet jeg ikke. UP-betjenten forklarte seg dårlig da jeg snakket med dem og svarte ikke på spørsmålene jeg stilte. Jeg gikk derfor fra "åstedet" uten å ha signert noe og uten bot. Fikk forelegg i posten ca. 2 uker senere hvor jeg måtte godta boten, som var på 8500 kroner.

Det gjorde jeg. Har fått faktura fra SI som skulle vært betalt i går. Sendte søknad om avdragsordning for omtrent en uke siden, men har ikke fått noe svar... og jeg har ikke rukket å få ringt dem på jobben (de stenger 1530, selvfølgelig). Så jeg håper jeg slipper å få lagt på 50% på bota, noe det står at de gjør om de ikke får kravet i tide.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempefine felger John, jeg har også lyst på sånne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette ble veldig pent John!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for god respons.. Ble kjempe fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John: flere som spør om pris her..:P

Jeg er oxo spent på hvor mye du gav??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din her om dagen i by'n. Må si at de hjula passer rimelig bra på a3'n!

10 poeng : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg betalte 17000 kr for dei samme felgene hos Sharif ifjor ihvertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

John: flere som spør om pris her..:P

Jeg er oxo spent på hvor mye du gav??

Stemmer det karl oskar sier :) Pluss noen hundre lapper.. Da var det 8.5x19 med et30... Sitter helt ute i hjulbuen.. litt utenfor kanskje :o Men jeje.. Har drømt om sånne felger lenge.. Men har ikke hatt råd.. Fattig student : bh : Helt annet å kjøre med enn replika felger.. Har hatt både RS4 og RS6 felger, men ingen tvil at det her var noe annet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bilen din her om dagen i by'n. Må si at de hjula passer rimelig bra på a3'n!

10 poeng : ja :

Har sett din en del ganger også de gangene jeg har vært hjemme.. Sikler etter den vær gang...

OT : Husker du i høst en gang.. Kammerater av meg kjørte en sølv a4 1.8TQ med 19" A8 felger.. Møtte deg nede i byen.. De gassa på.. Du tok det rolig bortover innfarten også ut på e6.. Så kjørte de fordi deg.. Også hadde de 220... Men så kom du plutselig i fykende fart forbi de igjen :) " OHHH RS2 " ropte de da.. Hihi

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett din en del ganger også de gangene jeg har vært hjemme.. Sikler etter den vær gang...

OT : Husker du i høst en gang.. Kammerater av meg kjørte en sølv a4 1.8TQ med 19" A8 felger.. Møtte deg nede i byen.. De gassa på.. Du tok det rolig bortover innfarten også ut på e6.. Så kjørte de fordi deg.. Også hadde de 220... Men så kom du plutselig i fykende fart forbi de igjen :) " OHHH RS2 " ropte de da.. Hihi

OT: kan neppe ha vært meg :P

Må si felgene lå perfekt i hjulbuen ja, så du har truffet rimelig bra på ET'n.

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det karl oskar sier :) Pluss noen hundre lapper.. Da var det 8.5x19 med et30... Sitter helt ute i hjulbuen.. litt utenfor kanskje :o Men jeje..

Har du valsa John? Eller går det uten?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak deg i går john, så meget bra ut!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du valsa John? Eller går det uten?: klø :

Jeg har ikke valset noe.. men burde hatt stivere dempere.. synker mye med 2 i baksete.. Da er det lett for å subbe... Men en liten vals hadde kanskje ikke vært dumt.. Men ikke nødvendig :) På min værtfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lå bak deg i går john, så meget bra ut!:)
'

Jepp så deg akkurat når jeg kjørte ut av rundkjøringa.. Men nå har det jo falt ned snø igjen så må sette bilen i garasjen igjen : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget pene felger

Men...må kjøre pent folkens! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen bilder som viser hvor langt ut felgene virkelig kommer i forhold til hjulbuen?? forran og bak!?

Preben

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm.. Kan prøve å ta bilder til helga.. Dårlig tilgang til kamera når jeg i oslo nå.. Så kan du se det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk ikke forenklet forelegg :/ hadde maks 150-160 i 90 sone... gjennomsnitt 127 tror jeg.. Skulle få brev i posten.. Lappen beholdt jeg :)

da hadde du flaks tror jeg.. er vel 30 over som kvalifiserer til indragelse... jeg ble enig med de om 130 i 80 sone på motorveien og fikk 8mnd uten lappen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra 70 sone og oppover mister du lappen hvis du har mer enn 36km/t over.

106 i 70 f.eks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.