Anbefalte innlegg

Kan hallgiveren ha periodisk feil? bilen stopper bare helt uten videre noen ganger og da må jeg ut i veikanten og kjinne litt før den starter igjen, eller at det kommer ett nøkk i et halvt sec og går helt fint igjen etterpå,hver gang dette skjer detter også turtelleren i bunn. noen som har peiling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den elektriske delen på tenningslåsen din kan jo være slitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hallgiveren ha periodisk feil? bilen stopper bare helt uten videre noen ganger og da må jeg ut i veikanten og kjinne litt før den starter igjen, eller at det kommer ett nøkk i et halvt sec og går helt fint igjen etterpå,hver gang dette skjer detter også turtelleren i bunn. noen som har peiling?

 

Defekt hallgiver får ikke bilen til å stoppe, den går bare litt dårligere (justerer tilbake tenning 6 grader), og den gjør bilen vanskelig å starte. Hva med en tur og lese av feilkoder på et verksted eller hos noen med VAGCOM?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Jeg får ikke opp noen feilkoder, det er det som er litt rart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.