#1 Skrevet Mars 21, 2006 Jeg vurderer å kjøpe nye hjul til min firehjulstrekka Audi. Går opp fra 16" til 18". Har hørt en del om sporing med breiere hjul. Noen som har erfaring med gode sommerdekk i denna dimmen? Vurderer Bridgestone SO3... noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2006 Jeg vurderer å kjøpe nye hjul til min firehjulstrekka Audi. Går opp fra 16" til 18". Har hørt en del om sporing med breiere hjul. Noen som har erfaring med gode sommerdekk i denna dimmen? Vurderer Bridgestone SO3... noen tips? 255/40 18 burde du i hvertfall ikke bruke, altfor store hjul til A4. 225/40 eller 235/40 er nok riktig i 18 tom. Sporing er vel mer avhengig av dekkmerke enn bredde ja og tror Bridgestone sporer endel fordi de er ganske firkantede med bred dekkbane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 255/40 18 burde du i hvertfall ikke bruke, altfor store hjul til A4. 225/40 eller 235/40 er nok riktig i 18 tom. Sporing er vel mer avhengig av dekkmerke enn bredde ja og tror Bridgestone sporer endel fordi de er ganske firkantede med bred dekkbane. Beklager... jeg mente 225/40 dekk ikke 255 Jeg har lest at de nye Conti dekkene som kommer er spesiallagte for å unngå sporing, men de blir så veldig dyre.... det må jo finnes andre dekk som har gode egenskaper i så henseende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...