Bredde på felger til Touran

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet hvor brede felger som går på Touran? Går det greit med 8,5" eller 9"? Impress?

Skal være 18" felger. Har Goodyear Eagle F1 dekk i 225/40-18 (tror de heter det hvertfall). Mulig det skal på gewinde..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er det noen som vet hvor brede felger som går på Touran? Går det greit med 8,5" eller 9"? Impress?

Skal være 18" felger. Har Goodyear Eagle F1 dekk i 225/40-18 (tror de heter det hvertfall). Mulig det skal på gewinde..

Anbefalte hjul på Touran i 18 tom:

8x18 ET40 eller høyere

8,5x18 ET45 eller høyere

9x18 ET50 eller høyere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anbefalte hjul på Touran i 18 tom:

8x18 ET40 eller høyere

8,5x18 ET45 eller høyere

9x18 ET50 eller høyere.

Kjapt svar:)

Det blir ikke noe problem med subbing da? (er ikke snakk om noe "lowrider"-senking;)) Og hjulene går passe langt ut?

Noen formening om hvilken bredde som vil se best ut? Er ikke helt sikker på hvor "skrå/smale" dekkene er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjapt svar:)

Det blir ikke noe problem med subbing da? (er ikke snakk om noe "lowrider"-senking;)) Og hjulene går passe langt ut?

Noen formening om hvilken bredde som vil se best ut? Er ikke helt sikker på hvor "skrå/smale" dekkene er.

Jeg ville anbefale Eibach sportline 45mm fjærer og 8,5x18 ET45 med 225/40 18. Evt 8x18 ET 45 hvis du vil ha felgen litt lenger inn.

Er mange i klubben som sikkert har erfaring og bilder av slike hjul, får håpe de kommer på banen hvis du vil se hvordan det kan se ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville anbefale Eibach sportline 45mm fjærer og 8,5x18 ET45 med 225/40 18. Evt 8x18 ET 45 hvis du vil ha felgen litt lenger inn.

Er mange i klubben som sikkert har erfaring og bilder av slike hjul, får håpe de kommer på banen hvis du vil se hvordan det kan se ut.

Hadde vært fint med noen bilder og sånn ja:)

Har tenkt litt på ASA AR1, men de fåes bare i 8" og 9" tror jeg.. Ellers høres jo 8,5" ET 45 riktig ut i forhold til det jeg hadde tenkt meg. Vil ikke demperene slites fort med fjærer som senker så mye? Er det ikke en fordel med gewinde isteden? (selv om det er billig-gewinde.. V-maxx, supersport. Evt. FK)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært fint med noen bilder og sånn ja:)

Har tenkt litt på ASA AR1, men de fåes bare i 8" og 9" tror jeg.. Ellers høres jo 8,5" ET 45 riktig ut i forhold til det jeg hadde tenkt meg. Vil ikke demperene slites fort med fjærer som senker så mye? Er det ikke en fordel med gewinde isteden? (selv om det er billig-gewinde.. V-maxx, supersport. Evt. FK)

Søk på Touran og det dukker sikkert opp tråder med hjul og senking som gir deg mer info, husker flere saker ang dette i nyere tid ;)

Demperne tåler disse fjærene og komforten er god. Hadde heller valgt dette enn billig gewinder hvis bilen brukes hele året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.