Trøbbel ved ombygging til 02A-kasse i -91 Gti16v

Anbefalte innlegg

Skal bygge om til wireoverføring. Trodde det bare var å sette inn delene fra en G60, men det er ganske stor forskjell på boksen som girspaken sitter i. Hullene sitter helt annerledes og boksen er kortere og bredere.

 

Hvordan fikser jeg dette? Er det kanskje ikke G60-wireoverføring jeg har?

 

Noen med peiling her???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være fra passat eller nyere golf?

 

 

veit at Karosseriet til G60'n skal være så og si identisk med "vanlig" golf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er boksen din laget av stanset stålplate eller er den støpt i aluminium? De med aluminiumshus kommer fra biler med 02J girkasse. Det er vel også noen små forskjeller i selve boksen og lengden på kablene avhengig av om delene kommer fra Golf 2 G60, Passat eller Corrado (De med stålboks).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er boksen din laget av stanset stålplate eller er den støpt i aluminium? De med aluminiumshus kommer fra biler med 02J girkasse. Det er vel også noen små forskjeller i selve boksen og lengden på kablene avhengig av om delene kommer fra Golf 2 G60, Passat eller Corrado (De med stålboks).
Har 3 bokser som alle er like. En fra en Passat 16v med 9A-motor, en fra Corrado G60 og en som jeg kjøpte brukt, visstnok fra en Golf G60. Disse boksene er av stålplate, og er lengre og smalere enn den som sitter i 16v'n.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har riktige deler. innfestningen i Corrado/golf G60 er ikke like som i en vanlig golf, men det er ingen problem å montere. stikk innom så kan jeg forklare det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har riktige deler. innfestningen i Corrado/golf G60 er ikke like som i en vanlig golf, men det er ingen problem å montere. stikk innom så kan jeg forklare det..
Stikker innom hvis jeg ser bilen din på gården. Det er den hvite Golfen som er din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikker innom hvis jeg ser bilen din på gården. Det er den hvite Golfen som er din?

 

stemmer det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.