#1 Skrevet Mars 21, 2006 Hei! Fant en gang en glimrende DIY guide der en fyr slipte og behandlet gamle og slitte lykter med et fantastisk resultat. Noen som har sett en lignende guide? Mener å huske at han behandlet noen gamle baklykter som var blitt matte.. Og så lurer jeg på om noen har en god fremgangsmåte for å sote baklykter selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2006 Er vel gjort med godt resultat ja, matter de ned med sandpapir så de er slette og fine, og lakker de med blank klarlakk. Er vel en fordel at den er av typen som biter på plast, og som ikke gulner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Hva med denne? http://www.miata.net/hakuna/polished%20lenses.html Gjort det på flere biler, og det funker som bare det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 21, 2006 Og du kan kjøre lovlig (mye av teksten skal være der..) ved å ganske enkelt pusse med Autosol og polere etterpå med vanlig polish.. Det enkle er ofte det beste! Er ikke ferdig sotede lykter relativt billig til 2'ern da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 21, 2006 takk for tips! Billig er det, men det er gøy å prøve litt selv! Og kanskje jeg får lyst på noe helt orginal? Hvem vet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2006 jeg brukte svart transparang lakk på mine,og ett par lag med klarlakk,(det er litt kokos),men det funker ut sommern,og så er det påen igjen.....billig da:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2006 har brukt svart transparang lakk på mine lykter uten klarlakk, det har holdt i 3 år nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...