#1 Skrevet Mars 21, 2006 Dørene på bilen sto oppe i hele dag mens det ble utført rens inni, når jeg skulle starte igjen var batteriet flatt.Alarmen gikk til jeg fikk startet den igjen med booster. Men nå virker ikke låsene på den i det hele tatt med og trykke på nøkkelen, heller ikke sentrallås fra innsiden. Noen som vet???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 21, 2006 Dørene på bilen sto oppe i hele dag mens det ble utført rens inni, når jeg skulle starte igjen var batteriet flatt.Alarmen gikk til jeg fikk startet den igjen med booster. Men nå virker ikke låsene på den i det hele tatt med og trykke på nøkkelen, heller ikke sentrallås fra innsiden. Noen som vet???? Utfør "synkronisering" av nøkler med fjernbetjening, står fremgangsmåte i instruksjonsboka;) Har batteriet vært flatt ligger det nok endel feilkoder som burde vært sletta og. Pluss att du må grunnstille vindusheiser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2006 Fant det og problemet løste seg..TAKK TAKK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...