Anbefalte innlegg

Jeg var hos et Ditec verksted i dag for å få litt priser og slikt. Bilen min har vaskeriper så det holder. All den børstevasken altså. At ikke folk lærer.....Han skulle ha 4000,- + mva. Var det dyrt? Er det noen andre som kan anbefales som er noe tilsvarende, som helst ikke koster skjorta? Bilen må ha skikkelig lakkrens for å få bort alle ripene, og for å få en skikkelig bar glans.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ut som en ganske stiv pris mener jeg.

Min bror hadde bilen på lakkrens og polering (audi coupe).

Ikke en ripe i lakken etter det, tror han betalte ca 2500 inkl mva.

 

Husker ikke hvilket firma det var i farten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på denne, funnet et billig og bra firma enda ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kikket på noen firmaer i Oslo området. Er en del forskjellige typer av behandling ute og går. Aner ikke hva jeg skal gå for. Så er det det om hvor lang tid en slik behandling tar. Ikke så lett å få det til i uka liksom, da jeg er avhengig av bilen. Synes den prisen jeg fikk her hjemme var litt stiv kanskje. Er monopol på slikt her oppe serru.....:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Haugen (ditec) for noen uker siden og var strålende fornøyd!! Kan vel strengt tatt ikke vite om man er fornøyd før om noen år da men..... Bilen min var i hvert fall blankere etter service der enn da jeg henta den ny.

 

Betalte 4k for min ink. mva

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var hos Haugen (ditec) for noen uker siden og var strålende fornøyd!! Kan vel strengt tatt ikke vite om man er fornøyd før om noen år da men..... Bilen min var i hvert fall blankere etter service der enn da jeg henta den ny.

 

Betalte 4k for min ink. mva

 

Hvor ligger det hen? Hvor lang tid brukte de på bilen din? Min må jo ha en skikkelig rubbing også.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være at han tar noe ekstra dersom bilen ikke er ny. Mye gørre som har satt seg i lakken før dem kan lakkkonservere.

 

Ditec.no Aslakveien 14, oppe ved Huseby leir, Røa.

 

Leverte Torsdag morgen, kunne hentes fredag 10.00. Måtte stå over natta.

 

Stod en 2000 modell BMW der til rebehandling da jeg var der og sinnsykt pen i lakken den, som ny!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki. Høres bra ut den Ditec'en. Kan nok hende at det blir den jeg går for, men hvis jeg kan spare noen lapper på det, så er det jo bra:) Hvordan er det å ta en slik behandling nå, med tanke på at sola tar godt og søle og dritt? Skal jo ikke vaskes på en stund, med tanke på herding.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge han var det ikke noe problem å gjøre det på denne årstiden, men var et helvete å ikke kunne vaske bilen på to uker! 1 mnd gammel bil å ikke kunne vaske, og grisevær... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp! Er litt "kjedelig" å hente min igjen, hvis jeg gjør dette i byen. 3 timers kjøring hjem igjen, og bilen er like møkkete......men men

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var hos et Ditec verksted i dag for å få litt priser og slikt. Bilen min har vaskeriper så det holder. All den børstevasken altså. At ikke folk lærer.....Han skulle ha 4000,- + mva. Var det dyrt? Er det noen andre som kan anbefales som er noe tilsvarende, som helst ikke koster skjorta? Bilen må ha skikkelig lakkrens for å få bort alle ripene, og for å få en skikkelig bar glans.

 

Toledoen min, som var indigo blå (drittlakk), fikk seg en skikkelig omgang i børstevasken på Statoil/Storo, jeg var oppe på dette Ditec verkstedet og fikk beskjed om at vaskeripene ville bli akkurat like synlig etter behandling :confused:

 

Enden på visa ble hellakkering i Strømstad (delvis på grunn av skade i fronten, som tok unna for endel av lakkeringskostnadene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ha bilen inn hos Lie`s supershine i begynnelsen av april.

 

Fått pris på 2900kr for royalshine behandling inkl forrens av lakken(bilen er 1år gammel)

Dette skal vistnok fjerne små overfladiske riper å den slags.

 

http://www.supershine.no/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.