Golf 3 stv: sentrallåsen låser dørene selv.

Anbefalte innlegg

Har en bil stående i et garasjeanlegg og skulle innom for en sjekk at alt stod bra til. Men da jeg skulle ha igjen dørene så låste bilen seg selv. Må være noe feil med sentrallåsen. Giverne i dørene eller pumpa? Ble oppmerksom på at det kom en ekstra lyd etter at dørene var låst før jeg parkerte bilen for 1mnd siden. Kom et ekstra "knipp" lyd liksom.

Er det en sikring som kan taes ut for å avvente situasjonen?

 

På forhånd takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er en sånn "lås alle dørene" knapp i bilen, så kan det være denne som er gåen.

 

hadde samme problemet på min a3. å der var det den knappen som ikke virka. som resulterte i at dørene låste seg i tide å utide.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et kjent Golf 3 problem når du har fått frost på uheldige plasser i låsesystemet.

 

Sikkert mulig at det kan skyldes andre ting også, men 3'erne ble fort berømt for dette da de kom. Har selv stått der og måtte knust den lille sideruten bak fordi alle nøklene var innelåst i tenningen på leiebiler som stod å gikk for å tine når det var kalt. Fikk fint låst opp døren, men når man smekket igjen gikk den i lås igjen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok,skal vel ikke utelukke frost i systemet da.

Men den har stått tørt lagret i 1.mnd nå og i 15C+:) Idag fungerte den plutselig da jeg måtte flytte den litt.

 

Kommer tilbake til dette problemet den dagen den evt skal brukes: rolleyes

 

Takk takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.