#1 Skrevet Mars 21, 2006 trenger hjelp!! Er på jakt etter emblemer til disse felgene. Emblemene må ha en diameter på ca 50mm Finner ikke noen navn på felgene, noen som vet hva de heter?? Har sett de på flere a4 og disse sto på en 94 100 jeg kjøpte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 Ingen som vet hva slags felg dette er?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 Joda, dette er en original Audi/Votex felg edit: Her er resultatet av forrige søk http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17378 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Joda, dette er en original Audi/Votex felg edit: Her er resultatet av forrige søk http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=17378 Å ja.. vet du hvordan det er å få emblemer til disse?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Jeg ville tro det er standard dimensjon på 52mm (mener da det er vanlig på disse). Men det er vel kjapt å kryssjekke med Møller om noen der husker, ellers er det vel endel felgselgere som har emblemer med audiringer liggende. Merkelig nok har jeg to sorte med sølv-ringer og klar plast utenpå, mens de to andre bare har sølv plaststøp. Første bør de fleste seriøse felgforhandlere kunne få tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg ville tro det er standard dimensjon på 52mm (mener da det er vanlig pådisse). Men det er vel kjapt å kryssjekke med Møller om noen der husker, ellers er det vel endel felgselgere som har emblemer med audiringer liggende. Merkelig nok har jeg to sorte med sølv-ringer og klar plast utenpå, mens de to andre bare har sølv plaststøp. Første bør de fleste seriøse felgforhandlere kunne få tak i Ok. får sjekke litt rundt, jobber på vag og vi hadde ikke så små.. Takk for svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...