montering av frontfanger på s2 (coupe)

Anbefalte innlegg

Har hatt denne av en stund nå for å fikse diverse ting. Og i dag når jeg skulle skru den på igjen, ble det større avstand mellom toppen av fangeren, lista og lyktene enn det jeg kan huske. Er ikke særlig pent. Prøvd å løfte litt på den for så å skru den til, men hjelper ikke stort. Noen som hat opplevd det samme eller noen med gode råd?

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan løsne festeboltene til støtfangerens festebraketter og flytte de litt oppover. Det er de to dingsene som du setter de to laaange skruene inn i fra undersiden av fangeren. Om du skjønner hva jeg mener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det samme var det hos meg også. Skulle montere den etter laaang tid og syntes at den glippen var for stor. Kan gjøre som sagt i forrige innlegg, men det er ikke stort det hjelper. Ta en titt på andre biler så ser du nok at den glippen er større en du husker. Jeg tok i hvert fall en titt på 4-5 andre biler (coupè/cab) og så at den glippen er ganske stor originalt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet..

Tok å byttet slik at den braketten som sto på høyre siden kom på venstre og omvent. No vet ikke jeg om du har feste anordningen som jeg hadde men du kan jo se på det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut noen bilder av innfestninga da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar! Skal se hva jeg får fiksa til helga. Syns den glippen er for stor. kan liksom se skruene som hovedlykteme er festet i:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.