#1 Skrevet Mars 22, 2006 Ser på gatebil sin side at vi ikke er registrert som klubb på forhåndspåmeldingen? Er det ingen fra klubben som har tenkt seg til Gatebil? Det fine i år er jo at de har forhåndspåmelding slik at du ikke trenger stå i kø og krangle om og få komme inn. Hadde vært greit om vi registrerte oss med en kontaktperson, da får vi reservert et område og vi får stå sammen som en klubb. ( premie til beste klubb) Kan godt ta på meg jobben men vet ikke hvilken dag jeg kommer opp dit da dette er kaos tid på jobben, Kontaktpersonen bør være en som skal dit en av de første dagene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 satt akkurat å tenkte på det samme, skal nok oppover, men ikke før på søndag tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 Anbefaller alle og bestille plass da de som ikke har reservert plass for utstilling/banekjøring sansynlig ikke kommer inn med bil på hovedområdet. Dette er gjort av gatebil for at alle som vil inn skal vite at de har plass, dette vil minske kø, lage mindre rot og ikke minst for at de som reiser lang skal slippe og snu i porten for at området er fult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Når er Våler-treffet for Gatebil..? Er det slik på alle Gatebil-treff i år at man bør reservere på forhånd..? Og er dette bindende, og hvor lenge på forhånd bør man reservere..? Kanskje litt off topic, så om noen har noen sider med info, så hadde det vært flott. Edit; Smart som jeg er, så leter jeg ETTER jeg har spurt.. Fant denne siden her; http://www.gatebil.no/index.php?id=788&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Alle treff har forhånds påmelding og det går ikke an og etter andmelde seg. Da kommer man ikke inn. Påmeldingen ligger ute på gatebil sin side. Man kan påmelde seg fra 20/3 - 5/5 men med de besøkstallene de har hatt siste årene på treffene ville jeg nok ikke ventet til mai. Står på siden at hvis det blir fult velger de ut en lettblanding av biler med god spredning i merker, det vil si det blir ikke 50 honda og 2 audi. de fordeler det så treffet skal ha litt av alle bilmerker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2006 Når jeg meldte meg på så skrev jeg bare VW Audi Club Norwegen jeg på klubb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2006 det er bra, viktig at vi får en kontaktperson som melder inn klubben til gatebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2006 Jeg meldte meg på og jeg skrev http://www.bmwccn.no som klubb, så det er vel bare å gjøre sånn som jeg og han Torgeir gjorde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 22, 2006 Har lagt til Klubben hos Gatebil nå og lagt til meg selv som kontaktperson. Så for spørsmål kan dere sende meg meld men dere finner alt nyttig info på http://www.gatebil.no Se her. http://www.gatebil.no/index.php?id=736&pageid=116 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 22, 2006 Har lagt til Klubben hos Gatebil nå og lagt til meg selv som kontaktperson. Så for spørsmål kan dere sende meg meld men dere finner alt nyttig info på http://www.gatebil.no Se her. http://www.gatebil.no/index.php?id=736&pageid=116 Det er knall!! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2006 Ser på gatebil sin side at vi ikke er registrert som klubb på forhåndspåmeldingen? Er det ingen fra klubben som har tenkt seg til Gatebil? Det fine i år er jo at de har forhåndspåmelding slik at du ikke trenger stå i kø og krangle om og få komme inn. Hadde vært greit om vi registrerte oss med en kontaktperson, da får vi reservert et område og vi får stå sammen som en klubb. ( premie til beste klubb) Kan godt ta på meg jobben men vet ikke hvilken dag jeg kommer opp dit da dette er kaos tid på jobben, Kontaktpersonen bør være en som skal dit en av de første dagene. Vi kommer i vertfall en liten gjeng fra nordmøre lokallag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2006 Kommer jeg å Håper det kommer mange fra klubben: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg kommer.. Noen flere fra Oslo som skal oppover? Endre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2006 Hvor mye koster det..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2006 jeg skal også oppover med 90`n en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2006 Hvor mye koster det..? http://www.gatebil.no priser står der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2006 Fant ikke noe jeg.. Noen som hvet ca priser da..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2006 hmm.. mener jeg betalte rundt 500 kr for hele helga i fjor, med bil inne på plassen og alt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2006 Satser på å ha bilen klar så da kommer jeg vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 25, 2006 Satser på å ha bilen klar så da kommer jeg vel godt det er flere som tror på julenissen utenom meg selv:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2006 Jeg kommer.. Noen flere fra Oslo som skal oppover? Endre Ja, skal oppover på lørdag hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 26, 2006 har meldt meg på. Kjører full pakke her. Kommer tidlig opp og skal ha med meg hele helgen. Blir camping i telt og alt det der. Så får håpe det kan bli en gjeng som kan campe sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 1, 2006 Jeg kommer selvfølgelig oppover med en ny bil.. Eller 2.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 16, 2006 Hvor liger Vålerbanen og hvor skal jeg kjøre for å komme ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 16, 2006 Jeg henger meg med til rudskogen! Litt OT.. Bilen min er nok ikke helt ferdig til våler, så rudskogen blir bedre, må jo ha på plass lyd også, og det kommer ikke før i juni.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...