#26 Skrevet April 16, 2006 For min del spøkker det, på grunn av at motoren er nok ikke ferdig til da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 19, 2006 Skal vi prøve å få en felles av reise fra oslo på fredagen. Oppmøte statoil Furuset kl 14.00 feks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 19, 2006 Eg komme oppover, forhåpentligvis me mye hk under panseret: smil : Drar opp på torsdagen.. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 20, 2006 Skal dit, kjøre bane/hele helgen. Petter, vi kan kansje kjøre tidlig fredag som avtalt, må rigge til racing teamet... Petter ;Tøff avatar der forresten, ser ut som stikkflammer bak..., den bilen din må jo gå godt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 20, 2006 Dette må jeg også hive meg på. Frank: møtes føre fureset evt? og kjøre kolonne dit. Petter ;Tøff avatar der forresten, ser ut som stikkflammer bak..., den bilen din må jo gå godt... Ja det kan bekreftes etter vi så dere utpå rudskogen nå på tirsdag. stikkflammer bortover langsiden hver eneste runde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 20, 2006 Litt O.T her nå, men ja stikkflammene sto ut bak, kjenntes i seteryggen.. Ja vi kan møtes og kjøre i kolonne såklart, må bare få avklart om jeg skal hente noe folk på gardermoen på tur oppover, men vi avtaler nærmere på msn messenger. Dette blir gøy... Heter ikke stikkfalmmer som skrevet i overskrift, fikk ikke editert den Jæ..overskrifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 20, 2006 Prisene ligger på gatebil.no. alle billetter kan forhåndskjøpes på billetservice så da slipper man stå i kø når man skal inn. Har alle som har tenkt seg oppover meldt seg på på gatebil.no. Mulig man ikke kommer inn hvis man ikke har forhånds anmeldt . se mer på gatebil.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 20, 2006 Eg komme oppover, forhåpentligvis me mye hk under panseret: smil : Drar opp på torsdagen.. mvh Hadde også tenkt meg oppover torsdagen, slik jeg er klar til fredagen. Hadde håpet å finne flere VACN folk å campe med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 20, 2006 Jeg kommer jeg, men jobber gratis og frivillig, så jeg slipper spekulere på påmelding, overnatting, mat og drikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 23, 2006 Hadde også tenkt meg oppover torsdagen, slik jeg er klar til fredagen. Hadde håpet å finne flere VACN folk å campe med. Me e 2-3 biler så ska opp, så d e bare å slenga seg me på lasset vist du vil d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 11, 2006 Er det mange som skal stille ut bilen sin a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg stusset over en ting når jeg leste på gatbil sine sider: Jeg har forhåndspåmeldt meg med bil og Full pakke, men må jeg allikavel forhåndkjøpe billett på billetservice- sånn weekend billett? Forsto det sånn jeg skulle få billett hjem i postkassen ca 10 dager før treffet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg stusset over en ting når jeg leste på gatbil sine sider: Jeg har forhåndspåmeldt meg med bil og Full pakke, men må jeg allikavel forhåndkjøpe billett på billetservice- sånn weekend billett? Forsto det sånn jeg skulle få billett hjem i postkassen ca 10 dager før treffet jeg Du har ikke betalt for noe billett nå, kun fått en reservasjon for at du kommer inn på området med bilen, betaling av billett for overnatting / dagsbesøk osv skjer enten der oppe når du annkommer eller forhåndskjøpe på billetservice så slipper du å stå i samme kø som de som ikke har forhåndskjøpt billett... for å stille ut eller for å kjøre på banen betales kun der opp, ikke på forhånd... Slik jeg har forstått det! Håper du/dere ble klokere! Er det mange som skal stille ut bilen sin a? : vinke :Skal stille ut jeg hvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 15, 2006 Jeg har meldt på passaten min for Lørdag og søndag. Utstilling. Ska kjøre ilag med rosa/lilla 80cab-A4 som folket kanskje kjenner til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 16, 2006 Jeg har kjøpt meg billett til lørdagen, men det sto på gatebil.no at jeg skulle betale for utstilling når jeg kom dit. Har vi fått en egen plass for klubben eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 16, 2006 Bad'roc is coming (Mer får jeg ikke si, for da blir jeg moderert for kommersialisme) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 17, 2006 Gir snart opp Gatebil styret, se linken." Nederst" http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=281&start=105 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 17, 2006 Lurer faktisk selv å ikke reise på våler treffet. Litt pga prisene. festivalbillet: 650,- campingbillet: 500,- utsilling: 250-, totalt blit dette 1400,- bare i inngangsbilleter. Tillegg så kommer vel 350,- dagen for banekjøring (2 dager = 700,-+ 1400= 2100,-) Så får en som kommer litt langveisfra og skal ha full pakke må fort regne med en 4-5000,- totalt for tre dager i et telt. Så jeg må litt i tenkeboksen der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 17, 2006 Gir snart opp Gatebil styret, se linken." Nederst" http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=281&start=105 Dette plus innlegget etterpå er hele grunne til at jeg ikke drar, helt bort i natta priser. Plus etter min mening blitt leke plas for leif m sinne rike venner. Er ikke entusiaster som driver dette mer som før, slik bjørn og de drev det, da var det stil og engasjemang for dette. Nå er det kun penger penger og mer penger som står i huet på folk...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 19, 2006 Ja dette Gatebil greiene og pengene det koster har tatt helt av.Blir kansje siste gang iår, iallefall med kjøring/utstilling/overnatting på gatebil, koster jo en formue..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 19, 2006 Synes de prisene har blitt drøye, men det som er at de vet de kan ta stive priser og folk kommer uansett... Føler ikke at det er gatebil lenger, mange av de som kjører får jo ikke skilter på bilen engang og da er nesten litt av vitsen med det borte etter min mening... Men er utrolig morro å se alle bilene som er der uansett om de har skilt eller ikke! Blir opp og ned på lørdag for student lommeboka mi hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 19, 2006 Det neste blir at de starter med kredittkort med "gatebil logo" på, og opererer med 4 mnd betalingsutsettelse.... Hadde faktisk ikke forbauset meg i det hele tatt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 19, 2006 Ja, prisene er noe høye, men trur dere treffet hadde blitt bra/sikkert hvis alle som jobba der var utplassert fra Aetat? Hvis det hadde kommet 12000 mennesker på hovedtreffet til VACN hadde det blitt litt kaos... Ifjor var det vel ca 12000 folk på Våler, trenger litt mannskap for å holde orden på dem. Jeg jobber ihvertfall ikke gratis.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 19, 2006 Vi får vel prøve å komme oss tilbake til topic gutter og jenter Strengt tatt ikke prisene som man skulle diskutere. Heller hvem,hav og hvor fra VACN som skal på Gatebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 19, 2006 Ja, prisene er noe høye, men trur dere treffet hadde blitt bra/sikkert hvis alle som jobba der var utplassert fra Aetat? Hvis det hadde kommet 12000 mennesker på hovedtreffet til VACN hadde det blitt litt kaos... Ifjor var det vel ca 12000 folk på Våler, trenger litt mannskap for å holde orden på dem. Jeg jobber ihvertfall ikke gratis.... Skjønner poenget ditt, men jeg trur du selv skjønner at folk reagerer. Rart at folk har blitt så dyrere fra år til år, slik prisene har blitt høyere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...