#1 Skrevet Mars 22, 2006 Fikk feil på EU-godkjenningen på lastavhengighetsventilen, den sitter fast. Ikke så uvanlig at det skjer etter det jeg har forstått? Men, er det mulig å fikse ventilen, eller må det til en ny en? Møller skulle ha 2400,- for en ny en, kunne igrunn tenkt meg og sluppet det Bilen er en 94' Audi 80 2.0E Avant. På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 dynk den i rustløser,bruk ei tang,eller stort skrujern å vipp den frem og tilbake,de pleier løsne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 Hadde det samme på 80'en min til EU kontrollen. Den greide jeg å få løsnet og smurt opp slik at den fungerte igjen. Så det skal være mulig, men det kommer selvfølgelig an på hvor ille den sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Takker. Da er det bare å ha seg ut å prøve.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Da tror jeg at jeg har fått den løs. Får til å klemme den sammen med en tang, så da er vel alt greit? Ikke noe mere krimskrams enn det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2006 Den skal vel gli såpass at du kan presse den sammen/strekke den ut med hendene ? for så å bli dratt i posisjon av fjæren ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2006 Korrekt bevegelse ser / føler man ikke før noen trykker på bremsepedalen. Selve armen kan være løs selvom innmaten i regulatoren sitter fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 22, 2006 Bakbremsene på Audi er som regel så dårlig at det beste er å fjerne hele driten så man får mer bremsevirkning bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...