Bergen: Noen som tilfeldigvis har masse Golf 3-deler til overs?

Anbefalte innlegg

Hadde et lite uhell på glatta i dag, så trenger nytt panser, høyre frontlykt, frontfanger, fremskjermer... og muligens nytt frontblekk... Så, om noen har det liggende, og vil bli kvitt det, si gjerne fra...

 

 

 

krasj.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KJEDELIG!!!!!!!!!!! Snøen er en oppskrytt greie...: bh : .Hvordan skjedde dette da? Skulle gjerne hjelpt deg men jeg kjenner dessverre ikke noen med Golf 3.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den korte versjonen er vel at jeg hadde litt for dårlig tid til jobben, og det var is under snøen... Så traff jeg på naboen midt i svingen... Uansett hva jeg gjorde, gikk jeg rett frem, i muren og i fronten på han... Kjedelig var det, men slikt som skjer...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern har en høyre fram skjerm liggende.. ny, men uorginal fra veng.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært ute å rattet på åse veiene? Har en vane du for å bulke litt på bilene dine :nana::rolleye:

panser koster rundt en tusenlapp på mekonomen med rabatter fra klubben, lykter, blir vell angeleyes på deg nå? og ny fremfanger med glassklare tåke/blinkers i :D

Har mye rart liggenes jeg også, men tror jeg skal bruke det med tid og stunder selv.

Har 2 orginale lykter, men det er ikke med dobbel optikk som du har, bare en vanlig H4 lykt/pære. Har også en org grill om du skal ha det igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Panseret ser ut til å klare seg igrunn... Har snakket litt med eyecandy, mulig det blir en form for stylingfanger... Lykter er jo på vei, nå er jeg litt glad for at vwcarconsult somler fælt... det jeg trenger mest igrunn er den høyre forskjermen... :)

 

 

Vane for å bulke bilene ja... Må jo alltid gjøre ett eller annet idiotisk... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern har en høyre fram skjerm liggende.. ny, men uorginal fra veng.

 

Hey... Har ikke så grusomt lyst på vreng-deler på bilen, så jeg tror jeg takker nei til det tilbudet.. Men takk som byr!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut til at det blir en fanger fra eyecandy på meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fadern har en høyre fram skjerm liggende.. ny, men uorginal fra veng.

 

Gidder du sjekke hvor mye han skal ha for den?

 

 

 

Ellers overlevde frontfangeren... Trenger bare nye blinklys og grøftelys... Og høyre frontlykt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.