#1 Skrevet Mars 22, 2006 er det noen som har erfaring med senterringer? har 2 sett med felger 17" og 18"...17" er o.z med samme innpress og boltsirkel som 18", men det er forskjell på senterhullet. Har selfølgelig lyst til å bruke 18", men vet ikke om det bare holder å skifte senterringer? 18" har da større senterhull (ca.60mm i diameter), 17" (ca. 45mm i diameter). Bilen min er a4 1.8t med originale nav. Håper jeg kan slippe å skifte nav... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 Er vel bare en plastikk ring som skal ligge inni senterhullet på den felgen som har større diameter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 ja, jeg brukte litt tid på nettet og fant endel ringer der. får dem faktisk i flere farger og i div materiale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 er det noen som har erfaring med senterringer?har 2 sett med felger 17" og 18"...17" er o.z med samme innpress og boltsirkel som 18", men det er forskjell på senterhullet. Har selfølgelig lyst til å bruke 18", men vet ikke om det bare holder å skifte senterringer? 18" har da større senterhull (ca.60mm i diameter), 17" (ca. 45mm i diameter). Bilen min er a4 1.8t med originale nav. Håper jeg kan slippe å skifte nav... Bare å få tak på riktig senterring som tilhører din bil og felg, så vil det passe som hånd i hanske... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...