Trondheim: Årets kjempetreff!!

Anbefalte innlegg

I og med at det ikke blir noe Lånketreff i år som vi holder, så synes jeg at vi kan dra til med et midtsommertreff. Utstilling av biler, anlegg osv. Skal ta en prat med Johan Erlend Dybvik og sjekke om det er muligheter for å få til Db-drag, bedømming lydkavlitet etc. Inngangspenger kan vi prøve på, men det må vel bli en symbolsk sum tenker jeg. Bare for å dekke eventuelle utgifter.

Tar noen telefoner til styret for å høre hva vi har mulighet til å få av midler.

MEN NÅ MÅ VI KOMME MED FORSLAG TIL HVOR OG NÅR.

kOMMER TIL Å TA OPP DETTE PÅ NESTE TREFF SOM BLIR 6. APRIL.

Kom igjen, har vært litt gøy med noe ekstra her i byen også.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første vi må gjør er vell og skaffe en plass og ha det på, så da kan dere komme med forslag. Etter min mening er vell en lørdag den beste dagen og ha noe sånn på, så får de som tenker på City Cyd, så er vell ikke det helt aktuelt. DB måler har jeg tilgang til, ikke den mest moderne, men det kan vell la seg ordne, har kontaker med dB Drag Racing, skulle det bli aktuelt så kan man ta en prat med disse også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I og med at det ikke blir noe Lånketreff i år som vi holder, så synes jeg at vi kan dra til med et midtsommertreff. Utstilling av biler, anlegg osv. Skal ta en prat med Johan Erlend Dybvik og sjekke om det er muligheter for å få til Db-drag, bedømming lydkavlitet etc. Inngangspenger kan vi prøve på, men det må vel bli en symbolsk sum tenker jeg. Bare for å dekke eventuelle utgifter.

Tar noen telefoner til styret for å høre hva vi har mulighet til å få av midler.

MEN NÅ MÅ VI KOMME MED FORSLAG TIL HVOR OG NÅR.

kOMMER TIL Å TA OPP DETTE PÅ NESTE TREFF SOM BLIR 6. APRIL.

Kom igjen, har vært litt gøy med noe ekstra her i byen også.:)

 

Ok, bra tiltak, har 3 forslag. Møller Stjørdal,feks. i et samarbeid med dem, Storsand Camping,evt. med en påfølgende fest med div morsomme aktiviteter, ellers har jeg tilgang på en kurant p-plass bak vårt lokale på stjørdal(også like v/E6 og Møller. Kommer ikke på no` ledige plasser på en lørdag i Trondheim i farta bortsett fra havna da. Skansen kanskje.

 

Vi får vel den økoomiske støtten vi skulle trenge fra styret så lenge vi setter opp et budsjett.

 

Inngangspenger er vel greit å ta hvis vi har et kurant område vi kan avgrense litt så vi har kontroll. f.eks. kr. 50,- for voksne. Barn fri adgang.

 

Kiosk etter "Lånkemodellen" burde vel gi litt inntekter oxo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra forslag Jørn! Jeg vet om et sted, og det er gamle Møller. Men jeg skal sjekke opp de muligheter som eventuelt finnes i byen, så kan de som har kontakter slik som du Jørn sjekke opp på Stjørdal. Skal ta opp alt rundt dette på neste møte, og få hjelp til å sette opp et budsjett. Og deg Johan Erlend Dybvik kommer jeg tilbake til. BRA gutter! Da skal jeg jobbe litt rundt dette!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom med et forslag til dette jeg også, men skrev det under en annen tråd..

Her

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Møller Bil på Tunga. De var meget åpen for å ha utstillingstreff hos seg. De ville gjerne stille ut samtidlig. De skal ha en åpen dag nå i Mai. Vi må finne ut om det hadde vært noe å bli med da, eller ta det senere. Han var ikke særlig åpen for inngangspenger for folk da. Men som sagt tidligere, så kommer jeg til å ta imot flere forslag, pluss diskutere ting som har med dette å gjøre på treffet 6 april.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Møller Bil på Tunga. De var meget åpen for å ha utstillingstreff hos seg. De ville gjerne stille ut samtidlig. De skal ha en åpen dag nå i Mai. Vi må finne ut om det hadde vært noe å bli med da, eller ta det senere. Han var ikke særlig åpen for inngangspenger for folk da. Men som sagt tidligere, så kommer jeg til å ta imot flere forslag, pluss diskutere ting som har med dette å gjøre på treffet 6 april.

AKkurat det med Møller stiller jeg meg meeget positiv til! Om vi får trykka litt posters og hengt opp i tillegg, kan vi jo få litt postivt omtale om klubben og lokallaget også :)

 

Finnes det en banner for "VACN - Trondheim"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AKkurat det med Møller stiller jeg meg meeget positiv til! Om vi får trykka litt posters og hengt opp i tillegg, kan vi jo få litt postivt omtale om klubben og lokallaget også :)

 

Finnes det en banner for "VACN - Trondheim"?

Vet ikke! Ska sjekke med diverse nøkkelpersoner, og på treffet seff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det finnes ikke banner får VACN - Trondheim

Vi starta på prosjekte får ca 1,5 år siden, men det vart

liksom ikke fullført, men jeg henten inn pristilbud fra

flere om og lage en, og det vart vell rundt 2-2500kr

 

 

 

AKkurat det med Møller stiller jeg meg meeget positiv til! Om vi får trykka litt posters og hengt opp i tillegg, kan vi jo få litt postivt omtale om klubben og lokallaget også :)

 

Finnes det en banner for "VACN - Trondheim"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det finnes ikke banner får VACN - Trondheim

Vi starta på prosjekte får ca 1,5 år siden, men det vart

liksom ikke fullført, men jeg henten inn pristilbud fra

flere om og lage en, og det vart vell rundt 2-2500kr

Blir dette eventuelt støttet sentralt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gang av det snakk om at klubben hadd litt penga på bok fra før av. Men det kan jo sjekkes opp. Vi kan jo også ta en diskusjon om vi ska innhent nye prisa på en evt banner, jeg har kontaker på det område så.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gang av det snakk om at klubben hadd litt penga på bok fra før av. Men det kan jo sjekkes opp. Vi kan jo også ta en diskusjon om vi ska innhent nye prisa på en evt banner, jeg har kontaker på det område så.

 

 

D aller meste av de penga gikk med til krans i Øysteins begravelse, er vel noen hundrelapper igjen mener jeg å huske...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok det tenkte jeg ikke på, men uansett en banner blir ikke å koste skjorta, så en løsning på det skal man vell finne uansett.

 

D aller meste av de penga gikk med til krans i Øysteins begravelse, er vel noen hundrelapper igjen mener jeg å huske...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den gang av det snakk om at klubben hadd litt penga på bok fra før av. Men det kan jo sjekkes opp. Vi kan jo også ta en diskusjon om vi ska innhent nye prisa på en evt banner, jeg har kontaker på det område så.

Jeg har også sjekket opp det med Banner. Blink Print i Leirfossveien 27 i Fossegrenda lager slikt og leverer på fire fem dager. Tok et eksempel på Banner størrelse 3 x 1 m, laget av bra stoff og med skikkelige ringer i hvert hjørne for å feste i. Prisen blir ca. 2500,- m. moms. Men ser for meg at 3 x 0,50 m er stort nok og det blir sikkert billigere. Skal sjekke om mulig støtte sørfra på dette, så kommer jeg tilbake til dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått beskjed når Møller skal ha åpen dag, og det ble 3. juni. Det passer ikke, for den helga er det Hovedtreff på Våler. Vi må finne en dato selv. Nå skal jeg på påskeferie, så jeg kommer tilbake til dette rett etter påske. GOD PÅSKE TIL ALLE!!!!!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt arbeid JG! ha en fin påske!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut :)

Ang med banner så tenkte jeg å sjekke opp med noen bekjentskaper jeg også, men det måtte vente til over påska.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.