RS4 front på Audi 80 b4. Hjelp!

Anbefalte innlegg

Har litt problemer med å få på den nye fronten min. Det står at eg skal montere den på di orginale festene, men det passer ikkje. Noen som har jort dette? Hadde vore fint om eg konne fått noen bilder av hvordan andre her har jort det. Skal prøve å skaffe bilder til i morgen vist dere ikke sjønner hva eg mener.

Her er fronten eg har: http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=10081&ASP=1414305&Type=Audi&Model=80&Year=1992&Back=WA_Katalog+ASP=1414305+Type=Audi+Model=80+Year=1992+Klasse=11

Mvh

Christian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den passer enkelt og greit fordi den som er avbildet er fra B3 og er andre fester fra din B4, går vel an å modde til noe? Har sett det blitt gjort med b3 styling fra rieger over på b4...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men fronten skal passe på b4 ifølge nbs. Ingen her inne som har samme fronten på ein b4?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik front(fabrikat Dietrich) på CQ'n min. Måtte slipe og tilpasse en del for å få det til å passe akseptabelt. Uansett er det langt fra orginal passform : rolleyes , men den skjuler IC'n og oljekjøleren :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja stemmer fabrikatet er Dietrich. Får prøve litt i helga og se hva eg får til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg satte på samme fanger på min B3, så tok jeg av de orginale festene på bilen, de som sitter under hovedlykta, på disse kan du løsne en skrue på og da dra den 90 grader rundt, så strammer du til den skruen som sitter på topp og fester hele greia på bilen. Så satte jeg på støtfangeren.

Vet ikke om det er sånn på bilen din men....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok litt mer styr å få det til å passe her. Sliper litt av festene så tror eg det vil passe. Men festet du fangeren bak der med hjulbuen og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Festet ved hjulbuen også, to eller tre skruer på hver side.

Var en liten kant som jeg festa på innerskjermen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.