#1 Skrevet Mars 22, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=-7781677116029327015 Pikes peak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 22, 2006 Ord er ikke nok for å beskrive dette.... :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 22, 2006 Og at det gikk an å tro at de skulle slå Audi med en Pug da gitt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 22, 2006 Rått! Går det an å få lagra denne filmsnutten på maskina på en måte? På andre filer har det gått ved å høyreklikke og deretter "lagre som". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 22, 2006 Rått! Går det an å få lagra denne filmsnutten på maskina på en måte? På andre filer har det gått ved å høyreklikke og deretter "lagre som". Står download på høyre siden ole håkon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 22, 2006 Ja, men får ikke lagret den på maskina for det. Får bare lastet den ned så jeg får sett den. Når den er ferdig nedlastet så er det ikke no mulighet for å lagre den så vidt jeg kan se? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2006 Må sikkert laste ned Google Video Player.. driver å tester det nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2006 Fant egentlig ut av det nå. Når man har lastet ned Google player og deretter laster ned en film så lagres den automatisk i Google playeren så vidt jeg kan se. Kan bare gå inn i Google player,trykke "fil" og så ligger filmen der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2006 Vanittig bra musikk: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2006 Musikk er kjedelig i forhold til lyden av en S1! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2006 Så absolutt enig, dette er helt sykt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...