Anbefalte innlegg

Må ha nye sommerdekk på goffen, og hadde tenkt å få tak i noen brukbare 17" istedet for 15" som står på den nå. Spm mitt er da: Hvilken dimensjon burde dekkene være? det er en -95 golf III cab. husker ikke helt om det er 195/45-15 eller 195/50-15 som står på orginalt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell 195/50-15 som er mest lik orginal dim så i 17" kan du bruke f.eks 205/40-17 eller 215/40-17 sist nevnte vill subbe litt med mye senk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svarene

bilen min er lav nok orginal, så er ikke senk på den :)

Lurte litt på om jeg kunne bruke 215/40, men da går vel det fint da.

trengs det noe godkjenning når jeg setter på større felger? Skal inn og få godkjent effektanlegg snart, så da kunne jeg kanskje tatt det i samme slengen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge du har tuv papirer på felga dine så burde ikke det være no problem og få skrevet inn i vognkortet,

kjekt og ha det godkjent hvis du treffer på noen i gul bil og refleksvest som er i dårlig humør: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt større enn 205/40. Så slipper du unna mye subbing bak. Selv om bilen ikke er senket vil det bli mer subbing med 215.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.