#1 Skrevet Mars 22, 2006 Sommeren og våren nærmer seg med stormskritt og polo'en skal skal bli skodd, Men jeg er SÅ usikker på hva jeg skal gå for. Sett meg ut at 14" vil være akkurat passe for min del, syntes 13" blir litt lite og 15" litt stort. I bredden syntes jeg 7" vil være greit nok.. Kom med forslag! Bilen: Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2006 Kerscher Calypso 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2006 Disse tror jeg hadde blitt kule på bilen din med litt senk....http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49169;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 Disse tror jeg hadde blitt kule på bilen din med litt senk....http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=49169;) Feil innpress for Polo II, ville ikke ha gått lavere enn ET 20, ev til nød ET 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2006 Kerscher Calypso Tror disse hadde blitt fete på Polo'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2006 Gromme de der, men vet ikke helt om det er slike jeg er ute etter, 5-eiket er kule, men det er 4-eiket også Fortsett å pøse på med forslag:) EDIT: Skal senkes ja, bare venter på litt sommer/vår først;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 26, 2006 Fant en fin samling felger her, men har ikke peil på navn på disse:confused: Noen som har? Spes de 4-eika i gullfarge.. Kanskje disse også hadde gjort seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 26, 2006 Fant en fin samling felger her, men har ikke peil på navn på disse:confused: Noen som har? Spes de 4-eika i gullfarge.. Kanskje disse også hadde gjort seg? Trur det er tramont felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2006 Fant en fin samling felger her, men har ikke peil på navn på disse:confused: Noen som har? Spes de 4-eika i gullfarge.. Kanskje disse også hadde gjort seg? Trur det er tramont felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2006 Stemte bra det, Runar.. Usikker jeg gitt.. Syntes også Steffan BCW Cup er nokså kult også: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...