#1 Skrevet Mars 23, 2006 Da skal det nye felger på vogna nå som sommeren nærmer seg! Ønsker defor bilder av A4 B5 Sedan med RS4,RS6 og A8 felger i str 19" og litt senk. Vurderer A8 på vogna (PS: Sideskjørtene er ikke montert ennå ): Takker såååå mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2006 A8 felgene er jo rett og slett nydlige da:) hadde de på gamle Gti`n min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2006 A8 felgene er jo rett og slett nydlige da:) hadde de på gamle Gti`n min. Ja,synes de er grisefine selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 kan skaffe deg 20" A8 felger. til en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2006 kan skaffe deg 20" A8 felger. til en grei pris Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2006 kan skaffe deg 20" A8 felger. til en grei pris hva er en grei pris: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2006 mener at jeg kom fram til en ca 8500-9000kr. men han jeg skjenner skulle lete og se om han kunne fikse noe biligere. Prisen er bare på felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2006 Hmm,hadde vært gromt med 20" A8 hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 26, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 26, 2006 Suuupert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...