Anbefalte innlegg

Driver å kikker etter ojle med spek: 5-50, 10-50 eller 10-60.

Noen som vet om forhandlere i Horten-Tønsberg området som selger dette og som ikke koster shorta...

Vet mekonomen og jøntvedt selger noe men det er kun i liters flasker og pris deretter.

Kom gjerne med sted, pris, mengde og oljetype hvis du vet!

Takker for hjelp! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å kikker etter ojle med spek: 5-50, 10-50 eller 10-60.

Noen som vet om forhandlere i Horten-Tønsberg området som selger dette og som ikke koster shorta...

Vet mekonomen og jøntvedt selger noe men det er kun i liters flasker og pris deretter.

Kom gjerne med sted, pris, mengde og oljetype hvis du vet!

Takker for hjelp! : vinke :

 

 

Kepler på Sem har fet olje. Agip olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, noen flere? priser?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, noen flere? priser?

Litt usikker.. men er bare å ringe å høre det.. eller så Har Kvikk i Tønsberg oljer da.. men de kjøper Agip av Kepler.'

 

Kjører Agip på Golf´n min.. God som f... : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper alltid Mobil1 5-50 i kartong om gangen til Nazze,(4x4liter) slapp vel unna med ca. 1200 kroner sist jeg kjøpte, men det var 'opphørssalg' på gamle Eiker Motorshop, har ellers gitt ca. 1400 på Toyota (ca. 20% rabatt.) Har ellers hørt at Biltemas fullsyntetiske 5-50 (som jeg kjører på cabben, og er kjempefornøyd med!) skal være nesten samme som Mobil1, (lages på samme sted som Mobil1 nede i Sverige et sted..) og den koster jo 'ingenting' i forhold. Får en tur på Biltema gjør du også.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for hjelp, biltema er tingen : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.