#1 Skrevet April 9, 2004 Har 2 ganger i løpet av ett par måneder hatt feilstart på 99' A4 1,8T. Vrir på starteren, og den starter...i ett halvsekund eller noe, for deretter å stoppe. Prøver å starte den på nytt, men når jeg drar den på starteren så høres det helt rart ut, nesten som at det ikke er kompresjon... og etter å ha dratt bilen på starteren i ett halvminutt... begynner den så smått å tenne, for å starte etterhvert, og virke helt normalt etterpå. Helt til helt det samme skjedde igjen nå i går... 1-2 mnd etter forrige, og første gang. Har fått tips om G63 (eller 68), en kjølevannsmåler, som skaper trøbbel uten å legge igjen feilkoder...noen kommentarer til dette? Motoren er også litt rar synes jeg... for når jeg gir endel gass, men ikke maks, så virker det som at effekten kommer i trappetrinn... at den drar bra, så litt mindre, så bra osv... noen flere med samme motoren som opplever det samme. Har fått opplyst at det skal være normalt da men...noe med det elektroniske gasspjeldet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 13, 2004 Luftmengdemåler? O2-sensor? Startsymptomet du beskriver hadde jeg på en Civic en gang, men fant aldri noe feil med den heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...