#1 Skrevet Mars 23, 2006 fikk tilbud på en pakke med felg og dekk, og da var det valgfritt på hvilket merke av di 3. noen erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2006 kommer litt ann på størelsen det er snakk om her også. jeg ville gått for nankang ettersom jeg har kjørt på den med min gamle passat. veldig fornøyd med dem ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2006 Kjørt på Falken dekker jeg nå de siste 5 åra, og er fornøyd med dem. Slites ikke fort, er kanskje litt harde og dårlige på vått føre. Dette er Falken FK451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 er snakk om 215\45 eller 225\45 17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2006 Kjørte på Falken FK451 225/45-17 i 4 år og nå har jeg kjørt 1 år med 225/40-18 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2006 er ikke nankang et billigdekk i forhold til de to andre da? Synes ikke jeg hører annet en positivt om nankang verfall:) men har ikke prøvd det selv da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2006 Jeg har prøvd både toyo og falken, og vil si at Toyo er et bedre dekk.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2006 Jeg hadde Toyo på sommerdekka og var veldig fornøyd med de... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2006 Har prøvd både falken og toyo.....toyo er helt klart best, spesiellt på våt vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2006 Har kjørt med 2 typer falkendekk og 2 typer toyodekk, alle lavprofil og synes toyo virker en del bedre enn falken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2006 Har kjørt med 2 typer falkendekk og 2 typer toyodekk, alle lavprofil og synes toyo virker en del bedre enn falken... Jeg har hatt både Falken og Nankang, og syntes personlig at Nankang er et bedre dekk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2006 noen erfaring med toyo vs nankang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2006 nankang er iallfall ikke å anbefale, legg heller noen kroner ekstra i det og kjøp toyo eller falken. Erfaringen er at nankang er ganske uberegnelige på vått føre, varer lengre pga hardere gummi, men sklir lett i forhold til mykere som henger bedre på både vått og tørt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2006 har kjørt på både toyo og falken og av de hadde jeg helt klart valgt toyo, falken virker som noen billige dekk, slites utrolig fort og sporer noe jæ***g dette var fk 451 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 23, 2006 jeg ville helt klart valgt toyo dekkne: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2006 nankang er iallfall ikke å anbefale, legg heller noen kroner ekstra i det og kjøp toyo eller falken. Erfaringen er at nankang er ganske uberegnelige på vått føre, varer lengre pga hardere gummi, men sklir lett i forhold til mykere som henger bedre på både vått og tørt... Stammer denne erfaringen fra Nankang NS-1 eller Nankang NS-2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2006 hadde fk451 på 19" mine og det var en halv sesong så var dekka borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 29, 2006 synes nankang dekkene jeg hadde i fjor skrenset litt for lett, kosta meg nesten en stk S6 det :D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 29, 2006 synes nankang dekkene jeg hadde i fjor skrenset litt for lett, kosta meg nesten en stk S6 det :D Igjen, er dette nankang NS-1 eller nankang NS-2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 29, 2006 Toyo R888 Det har eg lyst på.... (men usikker på slitestyrken på vei, kjører 40000 i året) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 30, 2006 Igjen, er dette nankang NS-1 eller nankang NS-2? Det må vel ha vært NS-1. NS-2 var nytt i fjor sommer og har kommet bra ut i flere tester nettopp pga gode egenskaper på våt vei. Skal prøve dette dekket i sommer så vi får se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 30, 2006 Igjen, er dette nankang NS-1 eller nankang NS-2? Mine var NS2 ja, men det skal sies at det ikke var superlavprofil heller da... 235/40-18... Sorry Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 30, 2006 Mine var NS2 ja, men det skal sies at det ikke var superlavprofil heller da... 235/40-18... Sorry Inge Helt greit Trond. Jeg kjøpte de fordi jeg fikk de til innbruddspris. Er de ikke bra så kjøper jeg heller et annet merke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 30, 2006 Jada, er jo greie egentlig, spørs på kjørestil seff:) Funker til sitt bruk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 30, 2006 hadde nankang ns1 på 90 20v min og var fornøyd med di.....bytta så over til ns 2 i fjor, før jeg solgte bilen........synes de var mykere en ns1.....ble ikke så stabil i svingene som ns1! vist du ikke skal "rå" kjøre...så vil jeg si at nankang er gode dekk til prisen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...