Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en 2002 s3 som er en drøm å kjøre på asfalt, men når jeg kommer på humpete veg eller grusveg virker det som noe slarker i styringen.: bh :

 

Når jeg vrir rattet raskt til høyre eller venstre og tilbake kan det virke som om det er noe slark.

 

Vet noen hva det kan være? Foringer, dempere eller styrestaget? Er helt grønn på biler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk indre foringer til stabilisatorstag foran. Vanlig på A3 og Golf såvidt jeg vet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller det kan være slark i indre endeledd/ ytre endeledd. Disse er da i hver sin ende av styrestaget. Har vært borti slakk i indre endeledd på s3 før iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vinterdekk?? Synes det virker som at hele Nazze er opphengt i tyggis siden jeg fikk på myke Conti, men det er nesten like ille på asfalt, så det teller kanskje ikke.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle svar. Var hos min lokale Audi forhandler i dag og det var indre foringer til stablisatorstagene som var slitt. Heldigvis ikke dyrt å skifte.: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.