#1 Skrevet Mars 23, 2006 Hei. Har en 2002 s3 som er en drøm å kjøre på asfalt, men når jeg kommer på humpete veg eller grusveg virker det som noe slarker i styringen. Når jeg vrir rattet raskt til høyre eller venstre og tilbake kan det virke som om det er noe slark. Vet noen hva det kan være? Foringer, dempere eller styrestaget? Er helt grønn på biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2006 Sjekk indre foringer til stabilisatorstag foran. Vanlig på A3 og Golf såvidt jeg vet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2006 Eller det kan være slark i indre endeledd/ ytre endeledd. Disse er da i hver sin ende av styrestaget. Har vært borti slakk i indre endeledd på s3 før iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 Vinterdekk?? Synes det virker som at hele Nazze er opphengt i tyggis siden jeg fikk på myke Conti, men det er nesten like ille på asfalt, så det teller kanskje ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2006 Takk for alle svar. Var hos min lokale Audi forhandler i dag og det var indre foringer til stablisatorstagene som var slitt. Heldigvis ikke dyrt å skifte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...