Anbefalte innlegg

Har vi rabatt hos Møller Trondheim? Og i så fall hvor mye?

Har bestilt noen deler der som jeg skal hente i morgen, derfor jeg lurer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 15% rabatt vi har hos Møller. Ihvertfall på de fleste varer. Bare å vise fram medlemskortet ditt så ordner det seg,skulle jeg tro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okey, får håpe det.

Har inntrykk av at de er litt sære hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare et tips til de som skal kjøpe deler til bilene sine. Hør med Mekonomen først, om de har delen du trenger der. Der får du større rabatt ca.25-30% trur jeg. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også tilføye at når det gjelder deler så finnes det flere en Møller som har dette, vi har f.eks Romnes og maskinagentur. Disse har som vane og være mye billigere en møller på det meste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hørte om det på møller, og de sa at rabatten varierer ut ifra hvilke deler de har. Noen har 15 prosent, noen har du ikke rabatt på i det hele tatt, og noen er litt mer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat i dette tilfellet var det et par spesielle VAG-deler jeg skulle ha, så i dette tilfellet var ikke Mekonomen et alternativ.

Men Maskinagentur? Leverer ikke de kun deler til GM-biler? (Opel, Chevrolet, Hummer osv)

Uansett, fikk 10% på Møller. Selvsagt skulle jeg få rabatt sa han. For en gangs skyld en hyggelig selger :)

En annen liten ting. Skulle kjøpe meg punktblåser for å fjerne noen rustflekker.

Vet jo at Clas Ohlson og Biltema har billige punktblåsere, men disse er litt for små og ueffektive. De hadde helt sikker gjort jobben sin for meg, men ville ha noe der jeg er litt mer trygg på kvaliteten, og som det er enkelt å skaffe reservedeler til. Derfor tok jeg turen til Wurth på torsdagen.

Og hva skulle de ha for en liten punktblåser?? joda, over 1600,- eks mva, altså ca kr 2000,- inkl mva !! : eek : De er faen ikke kloke!

Greit nok at Wurth stort sett leverer veldig god kvalitet, men det får være grenser til hva det skal koste. Det meste koster skjorta hos Wurth. Ikke var det rabatt på dette produktet heller. Rabatten er stort sett på håndverktøy osv. Dessuten måtte varen bestilles.

De har en knøttliten butikk, med skyhøye priser. Lurer litt på hvordan de overlever. Jeg hadde faktisk ikke blitt særlig lei meg om de hadde gått konkurs.

Etter å ha vært innom Wurth dro jeg til TESS og Albert E. Olsen, men ingen av disse hadde punktblåser. I går tok jeg derfor turen til Sveisehuset (har flyttet til Ingvar Ysgaards vei, rett ved siden av Møller). Det var første gangen jeg var der, og kan ikke si annet enn at førsteinntrykket var veldig bra.

De hadde punktblåser fra Race til kr 389,- inkl mva. Den prisen synes jeg var helt ok :) Race er jo en kjent merke med gjennomgående god kvalitet.

De har faktisk gode priser på det meste, kan tilogmed konkurrere med Biltema og Clas Ohlson på en del håndverktøy osv :)

Butikken er rimelig stor, men de har jo ikke alt på lager likevel. De skaffer uansett det aller meste. Fikk med en feit katalog med over 40 000 produkter!

Jeg anbefaler hele gjengen å ta turen til Sveisehuset når det gjelder verktøy etc. De har håndverktøy fra TengTools og luftverktøy fra Race, Yokota og Cooper. Luft-koblinger etc både fra CEJN og Race.

Min oppfordring er uansett å droppe Wurth! Så lenge du ikke skal ha en spesiell skrue/bolt etc. De er rett og slett ikke verdt det.

Når det gjelder luftverktøy kan det jo også nevnes at Albert E. Olsen fører Ingersoll-Rand. Wurth har jo god kvalitet på luftverktøy, men det holder ikke mot Ingersoll-Rand. Ingersoll-Rand er ansett som verdensledende på luftverktøy. De er faktisk i en liten klasse for seg selv hva angår kvalitet og ytelser. Wurth er som sagt ikke dårlig, men ikke fult på høyde med Ingersoll :)

Prisene på luftverktøy fra Ingersoll-Rand er riktignok ikke lave, men de er iallefall ikke høyere enn det Wurth leverer.

Da har jeg sagt mitt for denne gang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei da, tru det eller ei, men mye av delene møller kjøper, kjøpes igjennom maskinagentur, maskinagentur er leveraandør av vag deler til møller

Akkurat i dette tilfellet var det et par spesielle VAG-deler jeg skulle ha, så i dette tilfellet var ikke Mekonomen et alternativ.

Men Maskinagentur? Leverer ikke de kun deler til GM-biler? (Opel, Chevrolet, Hummer osv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

maskinagentur selger også Brembo ganske rimelig faktisk, når det gjelder Wurth er vel det opprinnelig for proffbrukere/firma. Mannen i gata gjør vel stort sett bedre handler på andre plasser som ble nevnt her. Men Wurth har mye smarte ting og tang og alltid med god kvalitet, og skulle noe mot formodning "gå åt skogen" er det som regel en smal sak å reklamere. Jeg har i alle fall bare godt å si om dem(enig i litt stive priser på visse ting da). sån erè bare :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.