#1 Skrevet Mars 23, 2006 Fikk et pristilbud på lakkering her om dagen, og det gjaldt lakkering av: - en stk bakdør - alt under listene på begge sider av bilen (m/kanalene) og delvis av hjulbuene bak.. - og retting av en bulk i kanalen... Dette skulle han fikse for meg for 5 lapper. Er usikker på om det var med kvitt eller ikke, regner med at det var uten kvitt. Hva syns folket? Billig? Dyrt? Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo. Takker for respons på denne i og med at jeg er usikker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 23, 2006 Fikk et pristilbud på lakkering her om dagen, og det gjaldt lakkering av: - en stk bakdør - alt under listene på begge sider av bilen (m/kanalene) og delvis av hjulbuene bak.. - og retting av en bulk i kanalen... Dette skulle han fikse for meg for 5 lapper. Er usikker på om det var med kvitt eller ikke, regner med at det var uten kvitt. Hva syns folket? Billig? Dyrt? Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo. Takker for respons på denne i og med at jeg er usikker.. Høres egentlig ut som en helt grei pris det. Kompis av meg måtte enttopp ut med 5 lapper bare for dør og panser, så den prisen der er vel ikke å verst ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 23, 2006 Er ikke så ille pris det. Spørs om det er med eller uten kvittering da. Skal jo fort ha 2000-3000 for å bare lakkere ei dør med kvittering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 23, 2006 Jeg syns det var en grei pris jeg, "betalte" selv 2200,- for lakking av panser, grill og grillist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 23, 2006 Så dere mener jeg skal slå til? Blir det ikke no form for "skille" hvis han velger å lakkere alt under listene da? Hm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 23, 2006 Så dere mener jeg skal slå til? Blir det ikke no form for "skille" hvis han velger å lakkere alt under listene da? Hm... Mulig, jeg ville heller spart opp litt penger og tatt hele bilen utvendig, er sikkert noen teknikker for å kun lakke nedre del. vet ikke helt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 23, 2006 De som lakkerer er flinke til å finne riktig farge. Er jo ikke mye de behøver skygge inn helle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 23, 2006 Så det vil ikke si noe, når det gjelder skille/kant etc..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2006 Det må da være en overkommelig pris for en sånn jobb, det går jo fort litt tid når han skal rette bulken i kanalen også. Han som skulle demontere dør å? Eller gjør du det selv? når det gjelder sånne type jobber så kan det nok være lurt å dra litt rundt å forhøre seg på forskjellige steder, for å få det så billig som mulig altså...bare et tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 23, 2006 Hvis det er en flink lakkerer så vil du ikke se noe spess lakk skille. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 23, 2006 Ja, du sier noe der...og ettersom jeg bor i Oslo, så er det flust av lakkverksteder her, men så var det det med kvalitet osv da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 23, 2006 De som driver et seriøst lakkeringsverksted de gjør som regel godt arbeid, å du merker fort om det er seriøse folk som driver der, hvis du syntes det virker useriøst så bare stikker du å hører en annen plass, for som du sier så er det jo flust med lakkverksteder i oslo å omegn. Lakkerere er opptatt av å ha et godt rykte på seg, å eneste måten de klarer det på er å ha fornøyde kunder.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 23, 2006 De som driver et seriøst lakkeringsverksted de gjør som regel godt arbeid, å du merker fort om det er seriøse folk som driver der, hvis du syntes det virker useriøst så bare stikker du å hører en annen plass, for som du sier så er det jo flust med lakkverksteder i oslo å omegn. Lakkerere er opptatt av å ha et godt rykte på seg, å eneste måten de klarer det på er å ha fornøyde kunder.. Kunne ikke sagt det bedre! Men prisen på AKKURAT den jobben, var det noe å si på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 23, 2006 Men prisen på AKKURAT den jobben, var det noe å si på det? Nei, det syntes jeg ikke, du kan vel kanskje ikke forvente å få no kvittering når jobben er gjort, men hvem trenger vel det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 24, 2006 Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo. Du kan høre med Roadrunner Custom på Raufoss.. Er en del som er fornøyd med han fra Bilfoumet vertfall, skal mest trolig ut å snakke med han i helga ellerno, da jeg må lakke noe greier jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 24, 2006 Du kan høre med Roadrunner Custom på Raufoss..Er en del som er fornøyd med han fra Bilfoumet vertfall, skal mest trolig ut å snakke med han i helga ellerno, da jeg må lakke noe greier jeg også.. Hva skal du ha lakkert? Si ifra hvordan det utarter seg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 24, 2006 Hva skal du ha lakkert? Si ifra hvordan det utarter seg da.. Grill, lepper, muligens noe rustsveising på bakskjerm/dører), og muligens "sideskjørtene" (forrige tur på Møller resulterte i at halvparten av lakken falt av).. Skal gjøre det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2006 Har du hørt noe mer Anders? Hva med dere andre - noen innvendinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2006 Har du hørt noe mer Anders? Hva med dere andre - noen innvendinger? Sendte en melding for noen timer siden, men har ikke hørt noe.. Skal gi lyd når jeg vet noe mer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...