Anbefalte innlegg

Fikk et pristilbud på lakkering her om dagen, og det gjaldt lakkering av:

 

- en stk bakdør

- alt under listene på begge sider av bilen (m/kanalene) og delvis av hjulbuene bak..

- og retting av en bulk i kanalen...

 

Dette skulle han fikse for meg for 5 lapper. Er usikker på om det var med kvitt eller ikke, regner med at det var uten kvitt.

 

Hva syns folket? Billig? Dyrt? Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo.

 

Takker for respons på denne i og med at jeg er usikker.. :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk et pristilbud på lakkering her om dagen, og det gjaldt lakkering av:

 

- en stk bakdør

- alt under listene på begge sider av bilen (m/kanalene) og delvis av hjulbuene bak..

- og retting av en bulk i kanalen...

 

Dette skulle han fikse for meg for 5 lapper. Er usikker på om det var med kvitt eller ikke, regner med at det var uten kvitt.

 

Hva syns folket? Billig? Dyrt? Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo.

 

Takker for respons på denne i og med at jeg er usikker.. :confused:

 

 

Høres egentlig ut som en helt grei pris det. Kompis av meg måtte enttopp ut med 5 lapper bare for dør og panser, så den prisen der er vel ikke å verst ille :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så ille pris det. Spørs om det er med eller uten kvittering da. Skal jo fort ha 2000-3000 for å bare lakkere ei dør med kvittering.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det var en grei pris jeg, "betalte" selv 2200,- for lakking av panser, grill og grillist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dere mener jeg skal slå til? Blir det ikke no form for "skille" hvis han velger å lakkere alt under listene da? Hm...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så dere mener jeg skal slå til? Blir det ikke no form for "skille" hvis han velger å lakkere alt under listene da? Hm...

 

Mulig, jeg ville heller spart opp litt penger og tatt hele bilen utvendig, er sikkert noen teknikker for å kun lakke nedre del. vet ikke helt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som lakkerer er flinke til å finne riktig farge. Er jo ikke mye de behøver skygge inn helle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det vil ikke si noe, når det gjelder skille/kant etc..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det må da være en overkommelig pris for en sånn jobb, det går jo fort litt tid når han skal rette bulken i kanalen også. Han som skulle demontere dør å? Eller gjør du det selv? når det gjelder sånne type jobber så kan det nok være lurt å dra litt rundt å forhøre seg på forskjellige steder, for å få det så billig som mulig altså...bare et tips

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er en flink lakkerer så vil du ikke se noe spess lakk skille.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, du sier noe der...og ettersom jeg bor i Oslo, så er det flust av lakkverksteder her, men så var det det med kvalitet osv da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som driver et seriøst lakkeringsverksted de gjør som regel godt arbeid, å du merker fort om det er seriøse folk som driver der, hvis du syntes det virker useriøst så bare stikker du å hører en annen plass, for som du sier så er det jo flust med lakkverksteder i oslo å omegn. Lakkerere er opptatt av å ha et godt rykte på seg, å eneste måten de klarer det på er å ha fornøyde kunder..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som driver et seriøst lakkeringsverksted de gjør som regel godt arbeid, å du merker fort om det er seriøse folk som driver der, hvis du syntes det virker useriøst så bare stikker du å hører en annen plass, for som du sier så er det jo flust med lakkverksteder i oslo å omegn. Lakkerere er opptatt av å ha et godt rykte på seg, å eneste måten de klarer det på er å ha fornøyde kunder..

 

Kunne ikke sagt det bedre! : ja : Men prisen på AKKURAT den jobben, var det noe å si på det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men prisen på AKKURAT den jobben, var det noe å si på det?

 

Nei, det syntes jeg ikke, du kan vel kanskje ikke forvente å få no kvittering når jobben er gjort, men hvem trenger vel det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra andre steder? Dette var hos en på Galgeberg i Oslo.

Du kan høre med Roadrunner Custom på Raufoss..

Er en del som er fornøyd med han fra Bilfoumet vertfall, skal mest trolig ut å snakke med han i helga ellerno, da jeg må lakke noe greier jeg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan høre med Roadrunner Custom på Raufoss..

Er en del som er fornøyd med han fra Bilfoumet vertfall, skal mest trolig ut å snakke med han i helga ellerno, da jeg må lakke noe greier jeg også..

 

Hva skal du ha lakkert? Si ifra hvordan det utarter seg da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du ha lakkert? Si ifra hvordan det utarter seg da..

Grill, lepper, muligens noe rustsveising på bakskjerm/dører), og muligens "sideskjørtene" (forrige tur på Møller resulterte i at halvparten av lakken falt av)..

 

Skal gjøre det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe mer Anders?

 

Hva med dere andre - noen innvendinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du hørt noe mer Anders?

 

Hva med dere andre - noen innvendinger?

Sendte en melding for noen timer siden, men har ikke hørt noe..

Skal gi lyd når jeg vet noe mer.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.