#1 Skrevet Mars 23, 2006 Satt og prata litt med Thomas. i dag og fant ut at det er på tide og dytte litt i dynene til alle som ligger i vinter dvale enda. Så jeg oppfordrer alle medlemer i Mjøsa lokkallag til trå til og få med så mange medlemer inn i klubben som mulig, hekt tak i alle kompiser som kjører disse gode VW og Audi produktene, uansett om de er gamle eller nye(må være vann avkjølte da) og få dem med i klubben, og trekk med dere gamle som nye med på lokallags treffa vi har. her blir det spøkt og mindre med alvårlige ting. vi bytter gode erfaringer med bilene. og får nye venner og beskjente. Jo flere som dukker opp på disse møtene jo mere motiverte er vi i strye til og finne på krusinger osv.(er jo super motiverte fra før men) Vi har jo drømmer om krusinger fra Lillehammer og gjendom alle byene(sentrumer) Men er jo mye lettere og få dette i gang om det stiller opp mye folk. Nå kommer sommer dekka snart på også, Og når tiden er inne for det så håper jeg atter en gang på og sette ny rekord på Rudshøgda. SÅ hva sier dere jeg sier i år blir det : cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2006 Det er også mange medlemmer som ikke har vært på søndags treffene vi har. Er det noen fra Lillehammer området som kunne tenke seg og bli med, men som ikke tørr. Kan vi jo treffes her på lillehammer først. Og deretter ta turen til Rudshøgda. Det er ingen som "biter". Er det interesse for dette, kan dere ta kontakt med meg så kan vi møtes å ta en prat først. Så dere (vi) blir litt kjent med hverandre. Mvh Thomas PM eller mail thbe@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Aldri vært i dvale jeg;) Vinteren er jo ei fin tid med breisladder og mye morro kjøring: smil : Men snart kommer sommeren og sommershjula kommer på bilen igjen:D Kan jo snart ta fram igjen motorsykkelen og:evil: Så vi går mot ei ennå finere tid. Kanskje noe litt mer lettkledde jenter å hvile øya på å men husk å sjekke hvor vegen er innimellom;) Vi skulle gjerne sett flere aktive jenter i lokallaget. Så en oppfordring til alle som sitter å lurer på om de skal ta en tur på Rudshøgda 2. April kl. 18:00. MØT OPP! Vi er ikke farlige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 Å jeg kan skrive under på at det ikke er farlig....... Var på mitt første møte forrige helg.... Gikk smerte fritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...