#1 Skrevet Mars 23, 2006 Hei! Noen som vet hvor man får kjøpt litt "pene" tykke gummimatter til en 2002 VW Passat Highline Stasjonsvogn? Tenker da særlig på en bagasjeromsmatte i gummi eller lignende med "høye" kanter for å unngå søl og gris. TJ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 hmmmm,,, prøv biltema og likn butikker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg vet at man kunne få fatt i gummimatte til bagasjerom hos møller. Men dette var til passat 3B... Var ikke så voldsomt dyrt heller. Ca 500,- om jeg ikke husker feil. De fleste bilrekvisita butikker selger slike "universalmatter" som man må tilpasse selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2006 OK. Var innom Møller Trondheim idag og fikk tak i original "gummi"/plastmatte. Koster kr 514.- . Helt grei pris for matte med original og fin passform syns jeg! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...