#1 Skrevet Mars 24, 2006 Jeg har fatt et relativt bra tilbud på en 20" felgpakke med OZ Canyon felger og Federal SS595 dekk. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med federal dekk? Er egentlig tilhenger av å kjøre på dekk med GOD kvalitet, men akkurat nå skal jeg begynne med husbygging og må tenke økonomisk, må ha nye dekk om 2-3 år alikevel. Kan investere litt da . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg har fatt et relativt bra tilbud på en 20" felgpakke med OZ Canyon felger og Federal SS595 dekk. Er det noen som har gode/dårlige erfaringer med federal dekk? Er egentlig tilhenger av å kjøre på dekk med GOD kvalitet, men akkurat nå skal jeg begynne med husbygging og må tenke økonomisk, må ha nye dekk om 2-3 år alikevel. Kan investere litt da . Har solgt hundrevis av Federal 595 til fornøyde kunder i 3 år nå og kjører ofte på de sjøl i diverse dimensjoner! De støyer lite , sporer ikke og fungerer bra på vått, så jeg ser ingen grunn til at du ikke bør velge de! Før solgte jeg det som det billigste jeg hadde, nå har prisen gått mye opp, men de er fortsatt meget lette å selge! Regner med å kjøre på disse iår også i 19 tom på konebilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Okei. Er jo greie priser på dem. Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 26, 2006 Jeg har kjørt et par sesonger på SS595, jeg syns de har god slitestyrke, godt grep på det tørre, lite støy, lite sporing (jeg har 205/40R17) men som mange andre så lave dekk kan vannplaningsegenskapene være en anelse bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 26, 2006 jeg kjører også på 205/40-17 federal og er kjempe fornøyd:) disse er selfølgelig kjøpt hos jons dekk og felg: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...