#1 Skrevet April 10, 2004 Har hatt klonkelyd i bilen et eller annet sted, typisk over fartsdumper etc, men nå i senere tid har ene bakdemperen min - gul Koni - begynt å høres ut som en krysning av en hvalross og en sliten asmatiker. Fått mistanke om at den er punktert, noen som har opplevd at de kan være produsert dårlig? Er jo ikke i tvil om at jeg skal ordne noe hos Rodin ang det her... Er ikke alltid dette kommer, men veldig typisk etter småkjøring (noen km) til/fra butikken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2004 Kan være den "klonker" i festene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 10, 2004 ja men hva med astma lyden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2004 Om du kjenner på stempel stangen, er det olje på den ? Kjører du med standar hardhet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 12, 2004 kjører med standard hardhet ja. Har ikke kikket så nøye på det, men det kan vel være noe med småkjøring vs dette med at gassen blir varm etter litt kjøring? Som da igjen gjør at jeg kun hører tingene på småkjøring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...