Anbefalte innlegg

Noen som vet hva denne felgen heter?

1045900-bilde6-p3190426.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den ligner ASA DM3.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki, har tenkt å kjøpe nye felger s4'n, hva mener dere, passer disse felgene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ASA DM3 ja, Ekte 3-delte skrudde felger. Har selv slike felger ( se link i signatur ) og jeg er kjempe fornøyd med utseende, men etter min mening er det gjort en stor desgin feil angående innside på felgen, det er så si umulig å holde disse felgene rene da det på innsiden er en bane i innerfelgen som "buler" innover, og der samler det seg møkk og vann som kastes rundt i felgen som resulterer i møkkete felg. Untenom det så er det knallfine felger : smil :

Mener så absolutt at disse felgene passer på S4 også !

Btw; Hvis du er på utgikk etter slike nye, så hør med Shariff.. Han hadde for en god tid siden mange sett av slike felger, og jeg lurer på om han solgte dem i 7,5x18 med dekk for 13995,- eller noe. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javist, den prisen var vel ikke så mye å si på da. Syntes det var knallfine felger jeg også, skal høre med shariff om hva han har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde disse på min golf IV, og som sagt tidligere i tråden så samler det seg lett møkk inne ved kanten. Dette gjorde at mine begynte å flasse i "chromet"

Spylte det rett av, men snakket med Sharif og fikk velge 4 stk nye felger fra katalogen hans.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde disse på min golf IV, og som sagt tidligere i tråden så samler det seg lett møkk inne ved kanten. Dette gjorde at mine begynte å flasse i "chromet"

Spylte det rett av, men snakket med Sharif og fikk velge 4 stk nye felger fra katalogen hans.

Dette stemmer også, er et kjent fenomen at chromen i felgbanen etterhvert detter av.. Jeg har heldigvis ikke hatt noe problem med dette, MEN jeg kan se antydninger til bobling noen få små plasser.. Kjipt at det skal være så mye mongo, for det er egentlig knallfine felger ! : bråk :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.