RS4 felger, hvordan finne ut om det er orginale eller replika..?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg bil med 18" rs4 felger som jeg lurer på om er ekte rs4 eller replika. Er det noen måte jeg kan se/finne ut dette på?

Planen er mulig å selge felgene og da er det kjekt å vite dette før jeg evt bestemmer meg for pris.

009.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil vel tro at det står trykt/støpt på felgen ett sted. Finner du audiringene på felgene så er de vel orginale !?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis det er orginale så mener jeg att det skal stå et VAG nr eventuelt et KBA nr på innsiden av felga..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale RS4 felger har vel lavt innpress. Mener det er ET 20. Se hva det står på innsiden av felgen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge familiealbumet skal originale RS4 felger har delenr. 8D0 601 025 T.

Dette delenr fremkommer kun på RS4 og som option på Allroad såvidt jeg skjønner : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, takk for hjelpen gutta. Når jeg ser etter står det inni felgen at det er uorginale, made in italy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er den vel uorginal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha, takk for hjelpen gutta. Når jeg ser etter står det inni felgen at det er uorginale, made in italy.

Og hvor er de orginale lagd da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge familiealbumet skal originale RS4 felger har delenr. 8D0 601 025 T.

Dette delenr fremkommer kun på RS4 og som option på Allroad såvidt jeg skjønner : klø :

Tror det blir litt miksing her på hva slags felg folk snakker om her. RS4 felg og S-Line felg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel gjerne 10 bolt-huller på replika felgene, det er i allefall mine. Og hvis du prøvekjører bil med replikafelger vil du merke at bilen hopper og danser litt, men det er bare felg-kvaliteten.. Kjørte driiiitpent med mine felger fordi jeg visste at kvaliteten var sådär, men de fikk ubalanse anyway.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det blir litt miksing her på hva slags felg folk snakker om her. RS4 felg og S-Line felg.

Tja, godt mulig noen tenkte på S-line felger, men det står RS4-felg i topic ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eventuelt et KBA nr på innsiden av felga..

KBA-nr står vel på nesten alle felger? Trodde dette var et godkjenningsmerke fra Tyskland som viser at felgene er godkjent for bruk der.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Originale felger har delenr. støpt inn i felgen, bak senterdekselet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.