#1 Skrevet Mars 24, 2006 Er det noen i lillehammers umiddelbare omkrets som har luftverktøy og den noe spesielle pipa som gjør at jeg får bytta fjørbeinslager! mitt er fullstendig defekt desverre Håper at noen kunne hatt tid nå fortest mulig! Mvh Dan Stamnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2006 Morten pater har komressor og jeg har muttertrekker så det er ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2006 jeg har det værktøyet du trenger. men bor des litt langt unna. muligens du får kjøpt dette på en bilrekvesita. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2006 Biltema har verktøyet til rundt 50kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2006 sverre.... biltema ligger LANGT unna her det gitt og salvesen: desverre så er det litt for langt og dra til hamar gitt og trenger man og ta av denne avstandshylsa som det så fint heter? Thomas: skal høre med morten jeg.. høre å'n si fornoggo! Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2006 dere veit vel uansett hva jeg snakker om.. men her er bilde av nåsabjønnen jeg snakker om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2006 Om Biltema er langt unna kan du gjøre som meg og lage verktøy selv. Jeg hadde tilgang til fres så det ble pent i tillegg men er nok mulig med en baufil og vinkelsliper også. Et stykke rør, i ene enden sliper du til så du får to tapper som passer nedi mutteren. I andre enden sliper du to flater, som du kan gripe med fastnøkkel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2006 noen som veit hva dette spesialverktøyet heter? blir til at jeg tar meg fri noen timer fra jobb i dag, og drar nedover til hamar og handler litt forskjellig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...