#1 Skrevet Mars 24, 2006 Hei! Vurderer å kjøpe bakspoiler (oppe på bakluka) til min 2002 Highline. Har hørt at det finns to forskjellige typer; en "normal" og en som har et "hakk" i midten for å unngå å klemme antennen. Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med følgende spørsmål; hvem selger slike, hvilken pris kan jeg regne med etter ferdig lakkering og hvordan monteres de? Truls Johnsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2006 Med utsparing til takantenne: http://www.artracing.no/product_info.php?cPath=745_40_51_274&products_id=501&osCsid=1c9fdaa63eed56a29c97e129b9f2ae81 Uten: http://193.213.24.227/4daction/WA_Katalog/?Klasse=11&ASP=1420776&Type=VW&Model=Passat&Year=2003 Finnes mange andre også. Blandt annet orginal, som er mye mindre en de to over. Og andre uorginale med forskjellige design. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2006 kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne. Men da kan du ikke bruke den orginale antenna;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2006 Kjøp orginal eller tilsvarende, dei er aller finest syns nå jeg. Mangen andre blir alt for store, blir liksom det første en ser på bilen. Vurderer å kjøpe selv, men jeg vet ikke pris, eller hvordan den skal monteres. Er selvsagt interesert i dette jeg og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2006 kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne. Hmmm... den så pen ut ja, men som det nevnes i tråden under; kommer ikke den i konflikt med antenna? Vil jo være uheldig det da... Tenker at etterhvert kommer det til å bli merker i lakken på spoileren og at antenna kanskje vil få en skade og slutte å virke/ta imot signalet dårligere? Truls. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2006 Hmmm... den så pen ut ja, men som det nevnes i tråden under; kommer ikke den i konflikt med antenna? Vil jo være uheldig det da... Tenker at etterhvert kommer det til å bli merker i lakken på spoileren og at antenna kanskje vil få en skade og slutte å virke/ta imot signalet dårligere? Truls. Må bruke en kortere antenne så går det bra, men det går sef ut over signalet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2006 den antennen jeg hadde var vel ca 7,5 cm lang og den stoppet 1mm fra spoiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne. Hvor mye bet du for denne???? Det mange gjøre hvis de har org antenne er å kjøpe org beskytelse folje som brukes på flere mod på bakskjermen eller på stv ved fangeren, og lagger en drope for der anntena treffer spoileren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2006 Hvor mye bet du for denne???? jeg mener å huske jeg betalte ca 2500 for spoilern pluss lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...