Bakspoiler til Passat stasjonsvogn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vurderer å kjøpe bakspoiler (oppe på bakluka) til min 2002 Highline. Har hørt at det finns to forskjellige typer; en "normal" og en som har et "hakk" i midten for å unngå å klemme antennen.

 

Lurer på om noen av dere kan hjelpe meg med følgende spørsmål; hvem selger slike, hvilken pris kan jeg regne med etter ferdig lakkering og hvordan monteres de?

 

Truls Johnsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne.

Bilde(008).jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne.

Men da kan du ikke bruke den orginale antenna;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp orginal eller tilsvarende, dei er aller finest syns nå jeg. Mangen andre blir alt for store, blir liksom det første en ser på bilen.

Vurderer å kjøpe selv, men jeg vet ikke pris, eller hvordan den skal monteres.

Er selvsagt interesert i dette jeg og.: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne.

 

Hmmm... den så pen ut ja, men som det nevnes i tråden under; kommer ikke den i konflikt med antenna? Vil jo være uheldig det da...

Tenker at etterhvert kommer det til å bli merker i lakken på spoileren og at antenna kanskje vil få en skade og slutte å virke/ta imot signalet dårligere?

 

Truls.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... den så pen ut ja, men som det nevnes i tråden under; kommer ikke den i konflikt med antenna? Vil jo være uheldig det da...

Tenker at etterhvert kommer det til å bli merker i lakken på spoileren og at antenna kanskje vil få en skade og slutte å virke/ta imot signalet dårligere?

 

Truls.

Må bruke en kortere antenne så går det bra, men det går sef ut over signalet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den antennen jeg hadde var vel ca 7,5 cm lang og den stoppet 1mm fra spoiler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp caracter sin... den har 110% passform og ser UTROLIG pen ut på passaten... Norskbildelesenter selger denne.

 

Hvor mye bet du for denne????

 

Det mange gjøre hvis de har org antenne er å kjøpe org beskytelse folje som brukes på flere mod på bakskjermen eller på stv ved fangeren, og lagger en drope for der anntena treffer spoileren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye bet du for denne????

 

 

jeg mener å huske jeg betalte ca 2500 for spoilern pluss lakk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.