#1 Skrevet Mars 24, 2006 Jeg har en splitter ny forge resirk.ventil som skal settes på bilen. Jeg lurer på om ventilen trenger å smøres når den er helt ny? Evt. med hva? og hvor ofte den skal smøres? Håper på hurtig svar så montering kan skje snarest:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 24, 2006 Den er smurt opp innvendig når den er ny så du trenger ikke det. Jeg bytter fett i min hvert år ca bare for å gjøre det. OT: Åssen felger har du og dim? Sleng gjerne ut ett stort eks av avataren din,bilen så feeet ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 24, 2006 Ja den bilen så rå ut.. Må være idiot han som kvitta seg med den.. Har du monter resirk. ventilen, eller? Kjøpt noe mere stæsj? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 24, 2006 Ok, flotters. slipper jeg å skru opp ventilen å greier.. Felgene er ASA DS3 8x19 med 235/35/19 Nokian nry dekk. Bilder kommer når jeg har fått tatt noen bedre (ikke med mob. kamera) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 24, 2006 Nei, er roger i live? hehe.. Pen bil ja? Har akkurat fått ventilen, blir vel montert i morgen tenker jeg. har fått meguiars polerings midler ++, så jeg er klar for sommer! Btw.. Audien står for øyeblikket, ødelagt hjullager.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 24, 2006 Ja er i live.. Så vidt.. hjul lager, Venstre bak? Kommer hjem i morgen.. Har du bestillt nytt hjul lager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 24, 2006 riktig det. det ytterste lageret venstre bak var helt knust.. Bestilte nytt fra nbs som jeg fikk idag:) ikke rart abs`n var stein: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 24, 2006 Hmm,har du kjøpt bilen av RJG? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 24, 2006 Stemmer vel det ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 24, 2006 I c,synes den var litt kjent ja. Grattis med nydelig bil i hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 24, 2006 Den kommer til å bli rå... Svein Magnus er god til å skru og behandler den fint.. Gleder meg bare til å se hvordan den blir stylet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 24, 2006 Takker så mye:) ser veldig fet ut din og btw;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 24, 2006 Skal bruke all min makt på å få den perfekt;) mange planer ute å går.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...