#1 Skrevet Mars 24, 2006 Er det noen som vet prisen på ASA DS3 i 8/8,5x19 her? Både med og uten sort senter? Silver: Sikler litt etter de sorte kjenner jeg! Black: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 ring sharif, bruker ca 5 sek på å få svar der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Er umulig å komme igjennom for tiden hos han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 jeg har ringt han på morgenen, midt på dagen, og på kveldene, og ikke hatt no stress enda.. men sånn felger for du sikkert for rundt 10 lapper.(tipper jeg). men hva med å velge annet design? mange som har de felgene da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2006 Hmm,ok. Stikker bort til han og hører på mandag jeg da,10K tror jeg ikke de selges for gitt. Nærmere 13-15K tipper jeg... Hvilke felger i 19-20" ville du valgt til min da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2006 Kjøpte ASA DS3 hos Sharif for 2 år siden og betalte 16995,- med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2006 Kjøpte ASA DS3 hos Sharif for 2 år siden og betalte 16995,- med dekk. Ok,i 19"? Tenkte litt på de i 20" og 8x5" bredde,det burde passe på min med 30mm senk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2006 Dem koste 3000,- per stykk. var iallefall den prisen jeg fikk da jeg ringte dem for 2 måneder siden. Å det var uten dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 Ok,i 19"? Tenkte litt på de i 20" og 8x5" bredde,det burde passe på min med 30mm senk? Får du de i 20" da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2006 20" på B5 = Traktor:p gå for 19": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2006 Inge: Hmm,vet ikke. Ståle: Hehe,uten styling ja,men med styling som bygger en del er det tøft! Får se hva det blr etter turen til Shariff til uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2006 hehe...hvis du får bilen til å se lav ut så blir det nok kult: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2006 en kompis har 20" på b5n sin og han sliter med å få den lav... han har kw justerbart senkesett også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2006 Hmm,ok. Denne er jo uten noe styling da,bilen virker jo lavere med det. Time will show! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2006 Hva med disse? 7,5 x 20. Da kan du senke en del. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47478&highlight=tsw+kyalami 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2006 Hva med disse? 7,5 x 20. Da kan du senke en del.http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=47478&highlight=tsw+kyalami Absolutt gromme hjul men synes de er for smale. Men med spacere hadde det blir gromt! Jeg gidder ikke å senke min noe mer enn den er nå,15cm klaring vil jeg ha foran.Bilen skal jo brukes så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...