#1 Skrevet Mars 24, 2006 http://www.bildilla.com/bildillameet.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 29, 2006 Er det noen i fra klubben som skal ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 29, 2006 Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur ihvertfall. Må prøve å få med seg det meste som er av treff, selv om det ikke er direkte VAG relatert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 29, 2006 æ har no tenkt å dra å kjør ditt ja.D kan bli my rart/ fint å sjå den da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2006 Kan du gi meg ett trønderkurs? Kan bare "heen" og "deen" enda:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 30, 2006 Æ ska no hværtfaill dit. Bor bare 2 min unna så:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 30, 2006 Kan du gi meg ett trønderkurs? Kan bare "heen" og "deen" enda:p "heeen å deeen" e d kun toill-trøndera såmm sei.. hehe .. men vi har ikke lov til å skrive dialekt her da karer.. kun på lokallags-forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 30, 2006 "heeen å deeen" e d kun toill-trøndera såmm sei.. hehe .. men vi har ikke lov til å skrive dialekt her da karer.. kun på lokallags-forumet Åja. Nøye det skulle være her da. Må vel skriv bokmål da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 14, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 14, 2006 Kommer mest sannsynlig 5-6 biler fra Frøya 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 22, 2006 Det kommer flere i fra Verdal å. Norsk Rånebilfestival skal ditt å hørte jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 23, 2006 Det var da mye fint å se på treffe i dag. Men det var lite kjentfolk å se. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 24, 2006 http://www.thjoms.tk/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...