#1 Skrevet Mars 25, 2006 Hei Tenkte jeg bare skulle legge ut noen bilder av mine nye sommerfelger jeg. Vet bilen er litt for høy, men det får bare være så lenge:rolleye: Felgene er 8,5*18" et 30 foran og 9,5*18 et 32 bak hva syntes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 Nydelige hjul! Ikke stort mer å si om den saken. Syns forresten ikke at bilen din er noe for høy... Ser litt høy ut på det ene bildet fra siden, men det er kanskje bare fordi den akkurat er tatt av jekken? Blir sikkert helet perfekt når den får satt seg. Syns det ser helt jævli ut når folk senker sånne biler som dette 70-90mm, sånn typ null bakkeklaring... Nydelig som den er nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Ja er mulig den blir noe lavere når det får satt seg litt, men jeg syntes det ser finest ut når dekket og hjulbuen er kant i kant, men får vente å se. Ble i allefall fint med felgene syntes jeg. Bak felgene med dekk (255 35 18) var forøvrig lettere enn mine vinterfelger (17" oz saturn med 225 45 dekk), noe som var veldig artig at 9,5" breie 18" hjul var endel lettere enn disse 17" erne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 Helt konge!! Virkelig lyst på slike til S2`n min også Må bare spørre hva prisen kom på? Kjøpte du de nye? Evt hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2006 Kule felger du har fått deg! Ser veldig bra ut på bilen!! men syns du må senke litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2006 Kjøpte de brukt i sverige, ble ikke så dyre, men må ha noen nye dekk. Følte det var bedre å legge 8-9000kr mer i felger å dekk i forhold til den pakka med asa felger fra sharif som jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe. Nå har jeg drømme felgene mine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2006 Gromme felger;) Men er de litt breie bak? MED 255 og ET32 får man ikke senket så mye uten subbing... Men i og med du skal ha nye dekk så kanskje det hadde vært en ide om å kjøpe litt smalere dekk? Pappa kjører 245 8,5x18" og ET 32 og det er akkurat litt for breit foran, dekket stikker litt utenfor. Men det er på en 2001 A6. Hva er dekkdimensjonen foran? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2006 fint fint! synes ikke bilen var særlig høy, bortsett fra det bildet der jekken ligger på siden. men som en her sa; bare vent til det får satt seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 Gromme felger;) Men er de litt breie bak? MED 255 og ET32 får man ikke senket så mye uten subbing... Men i og med du skal ha nye dekk så kanskje det hadde vært en ide om å kjøpe litt smalere dekk? Pappa kjører 245 8,5x18" og ET 32 og det er akkurat litt for breit foran, dekket stikker litt utenfor. Men det er på en 2001 A6. Hva er dekkdimensjonen foran? Det subber ikke bak, i allefall ikke med den høyden som er nå , kjørte litt fort over noen dumper på motorveien og hjulet gikk langt oppover, det subbet ikke. La litt kritt inni hjulbuene og innerskjermer og kjørte og svingte og full pakke. Det kom intet kritt på dekka så det subber ei:p Foran er det 225 40 18, men det tror jeg blir for mye strekk på felgene bak. Hvilket andre alternativer har jeg når jeg må ha breiere dekk bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2006 Ble sinnsykt bra ! Er bare et ord å si om de hjula : Konge felger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2006 Jeg vil også haaaaa : bh : : bh : Gratulerer med ett fabelaktig felgvalg : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2006 Akkurat som jeg sa i går også. Nydelig. Nå er S4`n perfekt. *misunnelig* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2006 Takk skal dere ha alle sammen for positive kommentarer, var sikker på at jeg skulle få kjeft fordi bilen min er så høy og fordi jeg ikke valgte 19 eller 20" felger. Og henrik , bilen din blir nok bra den også når du får schmidt felga dine og det det justerbare senkesettet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2006 Grattis! Passa perfekt til bilen din! Kongefelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2006 Takk skal dere ha alle sammen for positive kommentarer, var sikker på at jeg skulle få kjeft fordi bilen min er så høy og fordi jeg ikke valgte 19 eller 20" felger. Det at bilen er for høy må jeg si meg enig i MEN at du skulle hatt 19 eller 20" er helt feil, du har den perfekte dim og de perfekte felgene for C4 karoseriet Perfekt valg i mine øyne ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2006 Det subber ikke bak, i allefall ikke med den høyden som er nå , kjørte litt fort over noen dumper på motorveien og hjulet gikk langt oppover, det subbet ikke. La litt kritt inni hjulbuene og innerskjermer og kjørte og svingte og full pakke. Det kom intet kritt på dekka så det subber ei:p Foran er det 225 40 18, men det tror jeg blir for mye strekk på felgene bak. Hvilket andre alternativer har jeg når jeg må ha breiere dekk bak? Skal du ha andre dekk bak så har ikke du så mye valg i og med du skal ha 225/40-18 foran............det er kun 255/35-18 som har lik rulleomkrets. Har to stk 255/35-18 dekk som venter på noen 10 toms felger 255 er BREIT på C4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 25, 2006 Penne felger du har fått, men du har bet en stiv pris, de felgne er dyre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 25, 2006 Enig av det er fine felger og var verdt å sitte mange mange mange timer i bilen for å hente de sammen med deg men syns du skulle sagt at det er mitt studielån som fortsatt står som sponsor. Jeg vil også ha litt skryt:P: rock : ellers tar jeg tilbake turboen.... husker jeg rett er vel den også sponset av meg enn så lenge:P Nuss fra jenta di :P: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 25, 2006 Enig av det er fine felger og var verdt å sitte mange mange mange timer i bilen for å hente de sammen med deg men syns du skulle sagt at det er mitt studielån som fortsatt står som sponsor. Jeg vil også ha litt skryt:P: rock : ellers tar jeg tilbake turboen.... husker jeg rett er vel den også sponset av meg enn så lenge:P Nuss fra jenta di :P: vinke : "NOEN" som har glemt å logge seg ut eller ??? : haha : : haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 25, 2006 Busted!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 26, 2006 HAHAHAHHAHAHA... ROFLMAO! Edit: Beste felgene til den bilen,det er det ingen som helst tvil om! Dritbra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 26, 2006 Dette var litt flaut: dum : men men:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 26, 2006 Dette var litt flaut: dum : men men:) LITT FLAUT?? : haha : :nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 26, 2006 Men, det skal sies at eg hadde også tvert utnytta dama sitt studielån til å kjøpe lemans felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 26, 2006 Det at bilen er for høy må jeg si meg enig i MEN at du skulle hatt 19 eller 20" er helt feil, du har den perfekte dim og de perfekte felgene for C4 karoseriet Perfekt valg i mine øyne ihvertfall! I'll second that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...