#26 Skrevet Mars 26, 2006 Huff og huff! De felga misunner jeg deg noe helt enormt Frank . Vil ha sånne jeg også. Så her er virkelig på sin plass å gratulere. Gratulerer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 26, 2006 Men, det skal sies at eg hadde også tvert utnytta dama sitt studielån til å kjøpe lemans felger! Lånekassa sponset mine Lemans også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 28, 2006 ha ha Absolutt respekt! Studielån-BBS Men hjula er jo en studie i seg selv da, har Le mans selv, og kan sitte på huk å studere å kose med hjula leenge Jeg kjøpte mine i tyskland, dvs jeg fikk de med mot 20000,- i pristilegg ved kjøp av passaten. Synes 18" var grisefine til bilen din Frank: rock : Og ja de er store nok til bilen, ville dog ha hatt 2-3 cm mindre klaring i hjulhusene. Men gratulerer med suverene hjul! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 28, 2006 Ja staten er greie sånn sett, flinke til å finasiere felger:) Felgene er drit fine, måtte ta de av igjen på søndag fordi det begynte å snø igjen, så nå har jeg stått og pusset på de og polert lakken på de. Mine har noen steinsprut og slikt, men det er vel ikke til å unngå. Ja bilen må litt mer ned, vurderer også 235-40 18 på alle felgene for å få dekka inndenfor hjulbuen bak. Hva syntes dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mars 28, 2006 Kan vel ikke kjøre lik dekk dimensjon på alle 4 felga? Vil jo bli strekk på enkelte av dekka. Må få til noe som passer overens med rulleomkrets og utseende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mars 28, 2006 STRØKENT :tilber: Me like 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mars 29, 2006 helt råe felger!! syntes ikke du trenger senke mer! ps! rå dame du har som sponser felger og turbo!! noen tips til hvordan man går frem for å få dama til å sponse sånt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 12, 2006 Bumper denne, da jeg har bytta bil men ikke felger noen bilder er vel på plass. Dette blir helt perfekt, bilen synker nok litt til også for jeg hadde akkurat sleppi den ned fra jekken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 12, 2006 Bumper denne, da jeg har bytta bil men ikke felger Dette blir helt perfekt, bilen synker nok litt til også for jeg hadde akkurat sleppi den ned fra jekken. All respekt til deg, nok en gang Frankee. Makan til bra smak du har på bil og felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 12, 2006 Nyydelig:tilber: planer for S2n ellers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 12, 2006 Grattis!! Ble hel rått det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 12, 2006 Nyydelig:tilber: planer for S2n ellers? Nå er jo bilen litt smålig trimma (jonus 380kit) så motor blir foreløpig urørt. Vurderer å skaffe s2 fanger istedenfor, montere noen målere, sote ruter, rs2 speil (de orginale ser ut som golfkøller). Noen andre tips? Men må vel ha 7a kammer og nytt grenrør snart, trenger litt mer respons... lader ikke før 4000omdr på andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 12, 2006 Nå er jo bilen litt smålig trimma (jonus 380kit) så motor blir foreløpig urørt. Vurderer å skaffe s2 fanger istedenfor, montere noen målere, sote ruter, rs2 speil (de orginale ser ut som golfkøller). Noen andre tips? Men må vel ha 7a kammer og nytt grenrør snart, trenger litt mer respons... lader ikke før 4000omdr på andre Støtter en S2 fanger ja er råder osv byttet da? slik at du ikke går på den smellen? kjenning av meg har havarert 2 motorer en 3b og en AAN med 350 opsett.. ble noen fine inspeksjonshull i blokka.. ellers er det ikke såå mye man kan gjøre for å få S2n fetere spør du meg da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 12, 2006 Ikke bytta råder, men rart at kompisen din har ryki 2 motorer da: klø : sikker på at mappen er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 12, 2006 tror vel at det er kjørestil/mye uflaks jeg.. mappen er det ES tuning som sto for på 3B'n iallefall, å der vet de nok hva de holder på med.. Er ikke helt sikker på hva oppsett han brukte på AAN'n da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 12, 2006 Nyyyydelig Frank! Nydelig! Sort S2 coupe med 18" LeMans.... blir ikke bedre!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 12, 2006 Har bilen mangler bare felgene der jeg, fikk ikke mindre lyst på BBS LM nå kan du si!! Helt rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 12, 2006 Men må vel ha 7a kammer og nytt grenrør snart, trenger litt mer respons... lader ikke før 4000omdr på andre Da ville jeg byttet turbo............skal du ha mere respons så for all del sett på kun 7A eksoskam 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 12, 2006 Er vel omdiskutert det der, mange mener det lønner seg å bytte begge også. Når jeg nsakker om trykk så begynner jo turboen å lade før, men er skikkelig ketchup i forhold til rs2 turbo. Men wastegateskruen er skrudd nesten helt ut? Bilen bruker ikke magnetventil men en turbo xs bleedventil. Ville det ikke vært bedre å skru på skruen og heller skru igjen turboxs ventilen? Ville tro at det hjelper med hardt skrudd fjær enn ei turboxs ventil som blør i friluft: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 12, 2006 Er vel omdiskutert det der, mange mener det lønner seg å bytte begge også.Dette er testet på rullende landevei.......ved bytte av begge kammene (7A) fikk man 3 hk mer på topp men turboen begynte å lade mye senere. Ved bytte av kun 7A eksoskam så ble mellom og bunn-registeret MYE bedre enn med begge 7A kammene. Men for all del,du står fritt til å bytte hva du selv vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet April 13, 2006 Da ville jeg byttet turbo............skal du ha mere respons så for all del sett på kun 7A eksoskam ivrig på det der med kun å bytte eksos kam du! prøvd begge deler selv eller? jeg prøvde å bytte til 7a på inn og ut og den ladet mye tidligere, og holdt lenger ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet April 13, 2006 ivrig på det der med kun å bytte eksos kam du! prøvd begge deler selv eller? jeg prøvde å bytte til 7a på inn og ut og den ladet mye tidligere, og holdt lenger ut!! Det har vært testet på rullende landevei i England.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet April 13, 2006 jepp, og er sikkert tester som viser at begge kammene er det beste og;) mange meninger, måtte bare slenge ut en komentar ettersom du har vært så ivrig å misjonere dette med kun eksos kam fra 7a. men nå er vi langt ot. beklager:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...