#1 Skrevet Mars 25, 2006 hva er det denne corradoen går på tro: klø : http://videos.streetfire.net/category/VW/7/45F0685F-85A4-467E-810E-145F76B38114.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 Er lysholm skrukompressor i den istede for G-lader. Er drit tøfft, høres ut som man rygger heletiden ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Lurer mer på hva eieren går på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 Tror jeg hadde blitt sliten av å ha en sånn lyd i bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 27, 2006 Lyddemperkitt er nesten et "must" når en skal ha lysholm, det koster bare 5-6 tusen....hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 28, 2006 Slitsom lyd ja. huff.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 22, 2006 neida, blir vane med det til slutt. Selv om eg endte opp med lyddemper til slutt, var det mest for å unngå unødvendig oppmerksomhet fra diverse myndigheter. Mne selv med lyddempern på så høres pressa veldig godt så snart du trykker på gassen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...