Normal farge på glødeplugger?

Anbefalte innlegg

Byttet glødepluggene mine i stad, og fikk se at den ene var mye lysere enn de andre. Kan dette tyde på at den ene sylinderen får for lite diesel eller noe?

 

Det ken også være at det var den eneste som virket, for tre av de var det brudd i, men jeg trodde ikke det skulle har så mye å si for sotingen.

IMG_1111.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil i grunnen si at det er den ene som ser ok ut, mens de andre som du skriver er sotet fordi de ikke har avgitt noen varme på ei stund.

 

Tar jeg ikke helt feil er motoren også utstyrt med såkalt drivstoffkompensasjon som betyr at den regulerer og sprøuter ulik mengde diesel inn i sylindrene avhengig av kompresjonen i sylinderen. Dette for å få lik effekt/jevnere gange fra alle sylindrene.

 

Correct me if im wrong.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg byttet alle mine fem, så samtlige ut som den første din der. Og jeg hadde ingen større problemer med glødinga, så regner med at de funka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det høres jo betryggende ut. Da satser jeg på at det ikke er noe galt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.