#1 Skrevet Mars 25, 2006 Noen som vett om de fins hvite blinkers til Audi 200 10v? får vistnok til v8, men vil dei passe? Litt kjipe dei orginale syns eg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 25, 2006 Det har jeg også lurt på, men har ikke undersøkt.. OT: hvor har du kjøpt den grill-lista? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 25, 2006 Nei, det finnes ikke. Og nei, de fra v8 passer ikke. Ihvertfall ikke rett på. Men alt går og ikkeno er farlig så det er jo et forsøk verdt. Vet "noen" har montert hvite blinklys fra Porsche 993 eller 996 i 200 10v fanger men det var visst masse jobb å få det fint. Jeg lurte fælt på det der en periode men endte opp med å montere 20v fanger i steden og da er det noe enklere siden golf blinklys kan brukes ( ikke det at jeg har kommet så langt enda da men:o ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2006 går jo ann å sote de, så blir de litt mer diskre..går litt mer i et med den svarte fangern:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2006 Er det samme glassa som urquattro har i fangern ??? Så ganske likt ut på bildet iallfall......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2006 Er det samme glassa som urquattro har i fangern ??? Så ganske likt ut på bildet iallfall......... finnes det til urQ da? blir ca. sånn med soting vertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 25, 2006 finnes det til urQ da? blir ca. sånn med soting vertfall:) Jepp,en kompis har på sin urquattro. Kjøpte de hos http://www.radicast.se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 25, 2006 De var farlig like: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 25, 2006 Ja går jo å sote di men... hadde vært finere med hvite. noen så har bilde av en med porsche blinklys eller noe? syns 10v fangeren er finere enn 20v egentlig eg men.. Grill listen trur eg kommer fra norsk bildelsenter, samme som til Audi 100 mener eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 25, 2006 de var veldig like ja, litt stiv pris kanskje...spesielt hvis de ikke passer da.. Og JA, helt klart finere med hvite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 25, 2006 er samme ja hadde på gamle bilen min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 25, 2006 Er de sånne du mente kunne tilpasses? ser jo ikkje heilt ulikt ut, men koster vell en del sansynligvis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 25, 2006 Må skjære bakover i fangeren ja, men nå ser det jo ut til at problemet er løst med urq lykter... Tror nok ikke de er dyrere enn 9xx lykter:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 25, 2006 Hehe nei tviler på de. får vel å prøve urq ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 25, 2006 urq og 200 har ikke samme delenr på blinklysglassene ihvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 25, 2006 Hvis urQ-lykter passer er det flere med oransje blinklys som er interessert i å høre resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 29, 2006 Ingen som har mulighet til å prøve et glass fra en UR på en 200, eller motsatt? det så meget interessant ut.. må ha to nye glass så det hadde vært noe hvis de passer (med LITT modifisering: rolleyes ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 5, 2006 Hvis urQ-lykter passer er det flere med oransje blinklys som er interessert i å høre resultatet what he said! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 5, 2006 Jeg har kikka litt på close-ups av UrQ og 200 10v blinkglass. UrQ-glassene er avrunda i nedre ytre hjørne hvis dere forstår hva jeg mener. I tillegg ser det ut til at de ikke går like "langt" ut mot tåkelyset. Det er i alle fall svært annerledes skruinnfesting der. Jeg ville nok ikke kjøpt UrQ-glass bare for å prøve etter denne sammenligningen, så da gjenstår det å se om noen er villige til å la en stakkars 10v-eier skru av et urq-glass og prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 5, 2006 Nå har jeg leita litt på ebay. Må trekke tilbake påstanden om forskjellig innfesting, men dette illustrere i alle fall hva jeg mente om avrundet hjørne. Anyone med UrQ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 27, 2007 Er vell litt gammel tråd dette, men noen som har prøvd med urq glass eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...